برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Garnier پیلینگ زردآلو 50 میل گارنیه

  • تمیز کننده عمیق پوست
  • ایجاد درخششی سالم در پوست
  • حاوی روغن زردآلو طبیعی، پودر هسته زردآلو و میکروسفرهای پرلیت
  • قابل استفاده به عنوان ماسک و لایه بردار
  • %100 مواد ارگانیک
  • مناسب انواع پوست
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
177,500 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول پیلینگ زردآلو گارنیه:

سلول های مرده ی پوست، آلودگی ها، گرد و غبار، باقی مانده ی لوازم آرایشی و چربی های اضافی پوست می توانند منافذ پوست را ببندند. برای اینکه پوست شادابی و سلامت خود را حفظ کند لازم است تا این لایه های اضافی از روی پوست برداشته شود تا سلول های جدید و شاداب جایگزین شوند. پیلینگ،لایه بردار و یا اسکراب محصولی است ساخته شده از ترکیب مواد مختلف و دانه های ریز که کمی ساختار این محصول را زبر می کند تا بتواند در هنگام تماس با پوست، اضافات را به راحتی از سطح پوست جدا کند. دانه های درشت در یک اسکراب می توانند پوست را دچار آسیب و التهاب کنند.

پوست ما مدام در چرخه ی تجدید سلول است و سلول های جدید و تازه می سازد. با انجام لایه برداری یا اسکراب از طریق پاکسازی کردن لایه ی رویی پوست که عموما حاوی سلول های مرده و آلودگی هاست، لایه ی تمیز و جدیدی بر روی پوست ظاهر می شود که فرآیند جایگزینی سلول ها را بهتر انجام می دهد. اسکراب ها به اشکال مختلفی تولید می شوند. این محصولات می توانند به شکل ژل یا کرم هایی باشند که حاوی دانه های ریز هستند و یا حتی حالت سفت و جامد تری داشته باشند. استفاده از اسکراب برای پوست های خسته و آلوده، یکی از ملزومات روتین پوستی می باشد. استفاده از اسکراب ها و لایه بردار ها می تواند پوست را از شر سلول های مرده و آلودگی ها رها کرده و شادابی و سلامت را به پوست بازگرداند. از دیگر مزایای استفاده از این دسته از محصولات این است که بعد از زدودن آلودگی ها و سلول های مرده از سطح پوست، کرم های تقویتی، ضد چروک ها، ضد آکنه ها و ... تاثیر گذاری بهتری خواهند داشت و راحت تر جذب پوست خواهند شد.

برند معتبر گارنیه در سری جدید تولیدات خود، پیلینگ زردآلو را تولید کرده است. این پیلینگ از ترکیبات کاملاً طبیعی تشکیل شده است و روغن زردآلو آن حاوی ویتامین C و E می باشد. این ویتامین ها به بازسازی سلول های پوستی و درخشان شدن پوست کمک شایانی می کنند. پودر هسته زردآلو و میکروسفرهای پرلیت باعث پاکسازی عمیق منافذ می شوند. سازگاری آن با تمامی پوست ها جذابیت انتخاب آن را افزایش می دهد. این پیلینگ صورت دارای ذرات ریز از پودر هسته زردآلو می باشد که باعث لایه برداری ملایم پوست می شود و با حذف سلول های مرده پوست، ظاهر پوست صورت را شفاف و درخشان می کند. در واقع می توان گفت که فرمولاسیون این محصول طبیعی بوده و بدون ایجاد آسیب و التهابی پوست شما را پاکسازی می کند و باعث تجدید سلول های پوستی شما می گردد. این محصول دارای بافت بسیار سبک و نرمی می باشد که با زبری ملایم ذرات هسته زردآلو موجب لایه برداری پوست می شود و حتی کسانی که دارای پوست های حساسی هستند می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند و دچار هیچ گونه آلرژی و التهابی نشوند. با خرید پیلینگ صورت گارنیه با ذرات هسته زرد آلو و با اولین استفاده متوجه رایحه ی بسیار دلپذیر زردآلو خواهید شد که باعث طراوت و تازگی پوست صورت شما می گردد. پس از هر بار استفاده از این محصول و حذف یک لایه نازک از سلول های مرده سطح پوست صورت شما، لایه زیرین آبرسانی و تغذیه می شود و به مرور زمان متوجه بهبود کیفیت پوست صورت خود می شوید. پیلینگ زردآلو گارنیه مناسب برای انواع پوست است.

  • روش استفاده  از پیلینگ زردآلو گارنیه:

پیلینگ زردآلو هم به عنوان ماسک و هم اسکراب قابل استفاده است:

  • استفاده به عنوان ماسک: ابتدا پوستتان را خیس کنید. سپس مقداری از پیلینگ را به تمام قسمت های صورت به جز پوست اطراف چشم ها بمالید و ۳ دقیقه منتظر بمانید. در نهایت با آب فراوان آبکشی کنید. در صورت استفاده به عنوان ماسک نرمی بینظیری در پوست به وجود می آورد.
  • استفاده به عنوان اسکراب: مقدار مناسبی از پیلینگ را با انگشتان تمیز به تمام نقاط صورت به جز پوست چشم ها بمالید. سپس پوستتان را با حرکات دایره ای با ملایمت ماساژ دهید. در نهایت با آب آبکشی کنید.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
برچسب‌ها
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
177,500 تومان
تمیز کننده عمیق پوست ایجاد درخششی سالم در پوست حاوی روغن زردآلو طبیعی، پودر هسته زردآلو و میکروسفرهای پرلیت قابل استفاده به عنوان ماسک و لایه بردار %100 مواد ارگانیک مناسب انواع پوست کشور تولید کننده: فرانسه

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام