برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید TIGI وزگیر مو 75 میل تی جی

  • مناسب جمع کردن موهای نازک و کوتاه یا اصطلاحا بچه موها 
  • قابل استفاده روی موهای خشک و یا مرطوب
  • اثر وزگیری فوق العاده از موها 
  • آسان برای برس کردن 
  • قابلیت حالت دهی مجدد 
  • بدون هیچ گونه آسیب به مو 
  • ایجاد موهایی صاف و ساده 
  • بدون ایجاد هیچگونه چسبندگی، چربی و سنگینی 
  • قابل استفاده در سالن ها و خانه 
  • حاوی پروتئین ابریشم هیدرولیز شده، ویتامین B6، موم زنبورعسل، موم ژاپنی، روغن کرچک و روغن آووکادو
  • مناسب برای خانم ها و آقایان
ادامه مطلب
248,000 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

وزگیر مو استیکی تی جی برای جمع کردن موهای ریز و یا از بین بردن وز های مو بسیار مناسب است. بعد از یک شینیون یا بستن موها شاید در پشت سر، بغل گوش، جلو سر موهای ریز دیده شود که باعث نامرتب دیده شدن موها می شود. برای اینکه موهای خود را مرتب کنید می توانید به کمک این محصول موهای ریز را جمع کرده و موهایی صاف و براق داشته باشید. وزگیر رولی تی جی دارای فرمولاسیون مرطوب کننده است و با انواع مو سازگار است، این محصول به حفظ حالت مو کمک کرده و به موها نرمی و لطافت می بخشد. افرادی که به دلیل عدم مراقبت صحیح و حرفه ای، ممکن است دچار مشکل وزشدگی شوند نیز می توانند از وزگیر مو رولی تی جی TIGI استفاده نمایند.

نحوه عملکرد وزگیر TIGI به صورت استیکی یا همان ماتیکی است. به این محصول چسب حالت‌دهنده ملایم استیکی نیز گفته می شود. وزگیر مو رولی تی جی یک محصول کاربردی برای لاین شینیون و مناسب افراد فعال در زمینه آرایش مو می باشد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قابل استفاده بودن برای تمامی جنس و مدل مو اشاره کرد. با استفاده از وزگیر تی جی می توانید موهای صاف ، مرتب و فوق العاده ای به وجود آورید و از زیبایی آن لذت ببرید. عملکرد و استفاده از آن به قدری آسان و ساده است که همه افراد می توانند به راحتی از آن برای رفع وز موهای خود استفاده نمایند.

این وزگیر را می توان روی موهای خشک یا مرطوب استفاده کرد. برای انواع موهای خانم ها و آقایان مناسب است و به پوست سر آسیب نمی زند، حتی برای موهای کوتاه بسیار پر کاربرد است و ضد موخوره است. این وزگیر مو در بازار با نام چسب حالت دهنده تی جی نیز معروف است. این وزگیر مو فاقد چربی است و ترکیبات آن موجب پوسته های سفید، موخوره، سفت و بد حالت شدن موها نیز نمی شود. شما میتوانید وزگیر مو تی جی را از سایت زنونه تهیه فرمایید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. وزگیر مو تی جی مناسب جهت آرایش مو برای انواع مراسم مثل عروسی، مهمانی و ...می باشد و با استفاده از این محصول ، در نهایت موهایی یکدست و مرتب داشته باشید. 

ترکیبات وزگیر مو تی جی:

وزگیر مو تی جی دارای ترکیباتی از جمله پروتئین ابریشم هیدرولیز شده، ویتامین B6، موم زنبورعسل، موم ژاپنی، روغن کرچک و روغن آووکادو و… می باشد. موم زنبور عسل و موم ژاپنی به ماندگاری مواد کمک می کند؛ یعنی موهای ریز را مانند چسب جمع می کند. روغن کرچک به حالت دادن موها کمک می کند و آنها را صاف و بدون وز می کند. روغن آووکادو نیز باعث نرم و براق شدن موها می شود و از موخوره جلوگیری می کند.

روش مصرف:

 ابتدا موهای خود را شانه بزنید و در حال دلخواه ببندید. سپس وز گیر مو تی جی را با حرکات دایره ای روی قسمت های مورد نظر بمالید. البته می توانید برای کنترل بیشتر ابتدا روی دست بمالید تا بافت و فرم آن یکدست شود و سپس به موهای خود بزنید. اگر می خواهید موهای خود را باز بگذارید و دارای موهای بلند هستید می توانید از وسط موها تا انتها را وز گیر بزنید. سپس تا نرم و صاف شدن موها را شانه کرده و سشوار بکشید. می توانید وز گیر مو تی جی را در یک کیف کنار خود داشته باشید تا هر زمان قابل استفاده باشد. استفاده از این محصول برای همه افراد مرد و زن و بچه مناسب است.

نقد و بررسی :


با داشتن وزگیر تی جی موهای نازک و کوتاه به راحتی جمع می شود و میتوانید تجربه لذت بخشی از موهایی صاف و بدون وز داشته باشید و در مهمانی ها بدون نگرانی ظاهر شوید. شرکت سازنده این محصول ادعا دارد که استفاده از این وزگیر صابونی هیچگونه آثار چربی و سنگینی بر روی موها ایجاد نخواهد کرد اما چون استیک مو TIGI وز و حجم مو شما را تا حدود ۵۰ درصد کاهش می دهد، ما پیشنهاد میکنیم اگر موهای کم حجم و یا چربی دارید زمان استفاده ، مقدار کمی از محصول را روی موهایتان بزنید تا حالت ناخوشایند و غیر طبیعی برای موها ایجاد نکند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
248,000 تومان
مناسب جمع کردن موهای نازک و کوتاه یا اصطلاحا بچه موها  قابل استفاده روی موهای خشک و یا مرطوب اثر وزگیری فوق العاده از موها  آسان برای برس کردن  قابلیت حالت دهی مجدد  بدون هیچ گونه آسیب به مو  ایجاد موهایی صاف...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام