برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Garnier ژل شستشوی صورت ویتامین سی 200 میل گارنیه

  • حاوی ویتامین سی
  • موثر در افزایش شفافیت پوست
  • کاهش ناهماهنگی رنگدانه های پوستی
  • تست درماتولوژیکی
  • کوچک کننده منافذ باز
  • رطوبت رسان
  • مناسب برای انواع پوست
  • تحت لیسانس: فرانسه
  • کشور تولید کننده: ترکیه
ادامه مطلب
نام تجاری:
257,500 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

درباره محصول :

ژل شستشو صورت ویتامین سی گارنیه، گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که پوست کدر یا لک دارند. البته این محصول برای انواع پوست مناسب است و همه افراد می توانند از خاصیت روشن کنندگی آن بهره ببرند. ژل شستشو ویتامین سی گارنیه منافذ پوستی را که اغلب آلودگی ها در این منافذ جمع می شوند به خوبی تمیز می کند. شستشوی عمیق این محصول از ویژگی های مهم آن است که با وجود تمیزی ایده آل و قوی به پوست صورت آسیبی وارد نمی شود.

توضیحات :


ژل شستشو صورت گارنیه با داشتن ویتامین سی گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که پوست کدر یا لک دارند. البته این محصول برای انواع پوست مناسب است و همه افراد می توانند از خاصیت روشن کنندگی آن بهره ببرند. ژل شستشو ویتامین سی گارنیه منافذ پوستی را که اغلب آلودگی ها در این منافذ جمع می شوند به خوبی تمیز می کند. شستشوی عمیق این محصول از ویژگی های مهم آن است که با وجود تمیزی ایده آل و قوی به پوست صورت آسیبی وارد نمی شود.

ویتامین سی یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای تامین سلامت پوست است. ویتامین سی می تواند باعث درخشندگی، رفع کدری و ناهماهنگی رنگدانه های پوستی شود. مهم تر این ها می تواند چین و چروک های ریز را به مرور زمان بهبود ببخشید. کاهش چین و چروک با مکانیزم تولید کلاژن در پوست انجام می شود. کلاژن عامل بسیار مهمی برای جوانی پوست است.

 

این ژل شستشو عالی علاوه بر اینکه می تواند آلودگی ها و چربی ها را به خوبی از روی پوست پاکسازی نماید، به دلیل حاوی بودن عصاره طبیعی ویتامین سی در ساختار محصول، می تواند به درمان جوش های روی پوستی کمک بسیاری نماید و از طرفی نیز به جلوگیری از آسیب های اشعات مضر نور آفتاب نیز به خوبی جلوگیری نماید.

با استفاده مداوم از ژل شستشوی صورت ویتامین سی گارنیه شما قادر خواهید بود تا شفافیت پوست خود را افزایش داده و پوستی شاداب و درخشان داشته باشید و از مشکلات پوستی بسیاری نیز در امان بمانید. این محصول فاقد تست حیوانی و مواد مضر برای پوست می باشد که می توانید آن را با خیال راحت استفاده کرده و تاثیرات فوق العاده آن را بر روی پوست خود ببینید.

 این ژل شستشو گارنیه غنی شده با ویتامین سی مانند آهنربا عمل کرده و آلودگی های پوستی و باقی مانده آرایش را پاک می کند ژل شستشو گارنیه ویتامین C برای انواع پوست مناسب می باشد.

روش مصرف :

ابتدا صورت خود را با آب ولرم مرطوب کنید بعد از آن مقداری از ژل را با کمک دو دست به صورت کف در آورده و بعد پوست صورت را با آن کف به خوبی ماساژ دهید و تمامی نقاط صورت را شستشو دهید. در مرحله بعد با آب ولرم آبکشی کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام