برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Garnier کرم آب رسان آلوورا و هیالورونیک اسید 50 میل گارنیه

  • آبرسان قوی
  • حاوی ژل آلوئه ورا
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • دارای فرمولاسیون بر پایه آب
  • تغذیه کننده پوست
  • بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست
  • ماندگاری 48 ساعته
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی هوا
  • جلوگیری از پیری پوست
  • جذب سریع
  • 96% مواد ارگانیک
  • مناسب برای پوست های خشک و حساس
  • فاقد پارابن،سیلیکون و رنگ مصنوعی
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
182,500 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
توضیحات

معرفی محصول کرم آب رسان آلوورا و هیالورونیک اسید گارنیه:

درست است که اکثر محصولات مرطوب کننده تا حد زیادی پوست را آبرسانی می کنند و اکثرشان هیالورونیک اسید دارند، در واقع مهم ترین ترکیب موجود در مرطوب کننده ها هیالورونیک اسید می باشد. ولی اگر یک آبرسان خیلی قوی تر از چیزهایی که تا به حال استفاده کردید می خواهید باید محصولی را انتخاب کنید که درصد این ماده داخلش خیلی بیشتر باشد. پوست انسان به طور طبیعی مقدار زیادی هیالورونیک اسید دارد و همین ماده باعث می شود پوست نرم و مرطوب باشد.اما متاسفانه با افزایش سن، مقدار این ماده در پوست کم می شود و پوست به سمت پیر شدن می رود. بنابراین برای برگرداندن جوانی و طراوت پوست باید میزان هیالورونیک اسید را افزایش دهیم. خشکی پوست، خشکی لب و شل شدن پوست با پیری پوست همراه است، زیرا مولکول های سالم در پوست ما برخی از توانایی خود را برای اتصال و حفظ آب از دست می دهند. این نه تنها باعث خشکی می شود، بلکه حجم پوست را هم کم می کند. در این زمان است که هیالورونیک اسید به کمک پوست می آید. این ماده تا 12 برابر حجم خود آب جذب می کند و آن را نگه می دارد در نتیجه می تواند رطوبت از دست رفته پوست را دوباره برگرداند و آن را حفظ کند.

کرم آبرسان آلوئه ورا گارنیه، یک آبرسان و مرطوب کننده کاملاً طبیعی است. 96 درصد از فرمولاسیون این کرم را مواد کاملا طبیعی و گیاهی تشکیل داده اند و ترکیبات آن غیر کومدوژنیک و بدون چربی است. ترکیبات غیر کومدوژنیک باعث ایجاد حساسیت پوستی نشده و منافذ پوستی را مسدود نمی کنند. این محصول مناسب برای استفاده ی روزانه و یک آبرسان فوق العاده می باشد چون سرشار از هیالورونیک اسید است و بدون اینکه پوست را چرب و براق کند آن را کاملاً آبرسانی و مرطوب می کند. این محصول حاوی ژل آلوئه ورا ،گلیسیرین و هیالورونیک اسید می باشد که این ترکیبات پوست را ترمیم می کنند، چربی آن را کنترل کرده و باعث رفع چین و چروک ها و جلوگیری از به وجود آمدن دوباره آن ها هم می شوند. آلوئه ورا یک ماده تسکین دهنده و زیبا کننده پوست است که 18 نوع اسید آمینه دارد و خواص ضد التهابی آن برای درمان لک ها و جوش های پوستی بسیار مفید است.استفاده مداوم از این ژل نقش موثری در کاهش چین و چروک های پوست و جوان ماندن آن خواهد داشت.

کرم آبرسان آلوئه ورا و هیالورونیک اسید گارنیه بلافاصله بعد از استفاده جذب پوست می شود و هیچ گونه احساس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند.این کرم، پوست دهیدراته شده را آبرسانی کرده و تا 48 ساعت رطوب آن را حفظ می کند. این ژل بافت سبکی دارد و به راحتی روی پوست جذب شده و تا عمیق ترین لایه های پوستی را آبرسانی می کند. این کرم آبرسان گارنیه مناسب پوست های خشک و حساس است و اثر بخشی آن توسط متخصصین پوستی آزمایش و به تایید رسیده است.از این کرم میتوانید به عنوان ماسک نیز استفاده کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
182,500 تومان
آبرسان قوی حاوی ژل آلوئه ورا حاوی هیالورونیک اسید دارای فرمولاسیون بر پایه آب تغذیه کننده پوست بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست ماندگاری 48 ساعته محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی هوا جلوگیری...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام