برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید MYVITAMINS کپسول کوکونات کلاژن 180 عددی مای ویتامینز انگلیس

  • حاوی کلاژن هیدرولیز شده
  • از بین برنده جوش و آکنه
  • سفت کننده پوست
  • از بین برنده چین و چروک پوست
  • جوانساز پوست
  • تقویت فولیکول مو
  • روزانه 2 عدد
  • محصول انگلستان
  • 180 عددی
ادامه مطلب
1,740,000 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی کوکونات کلاژن مای ویتامینز

Coconut & Collagen Capsule Supplements

قرص کوکونات کلاژن یکی از بهترین مکمل های برند انگلیسی MYVITAMINS که با ترکیب کلاژن، روغن نارگیل و ویتامین C باعث افزایش قوام پوست شده و در نتیجه از پیری پوست جلوگیری می کند. به همین دلیل است که به کپسول کوکونات کلاژن لقب جوان ساز داده اند. در حقیقت این محصول، زیبایی شما را از درون مهار می کند. این ترکیب ویژه از مواد معدنی به صورت ماهرانه ای برای حمایت از پوست شما فرموله شده است.

از ویژگی های قرص کوکونات کلاژن استفاده از کلاژن هیدرولیز شده است که می تواند خیلی سریعتر جذب شود. همچنین استفاده از روغن نارگیل به عنوان منبع طبیعی تری گلیسیرید برای پوست شما می باشد. ویتامین C هم نقش مهمی در تشکیل کلاژن بدن و حقظ وضعیت پوست دارد.

قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز - موی کمند

قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز – فروشگاه اینترنتی حجرک

ویژگی های قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز:

  • حمابت از تولید کلاژن مورد نیاز بدن
  • حفظ وضعیت سلول های پوستی
  • جلوگیری از روند پیری
  • افرایش قوام پوست
  • کاهش محسوس چین و چروک ها
  • افزایش رطوبت پوست
  • روشن کننده و شفاف کننده پوست
  • افزایش استحکام مو و ناخن

روش مصرف کپسول کوکونات کلاژن MYVITAMINS

طبق دستور الغمل شرکت سازنده توصیه می شود روزی 2 عدد قرص کوکونات کلاژن با هم یا یکی صبح و یکی شب مصرف گردد. با خرید کوکونات کلاژن 180 عددی می توانید دوره 3 ماهه این مکمل را تکمیل نمایید.

چرا به قرص مکمل COCONUT + COLLAGEN مای ویتامینز نیاز داریم؟

تحقیقات نشان داده است که با افزایش سن سطح تولید کلاژن (بیشترین پروتئین بدن که عامل اصلی جوان سازی سلول های پوست است) کاهش یافته و به تدریج متوقف می شود. با کاهش این پروتئین به زودی اثرات خشکی و چروک در پوست صورت نمایان می شود و باعث از بین رفتن آثار جوانی می شود. با مصرف قرص کوکونات کلاژن به راحتی می توان سطح کلاژن مورد نیاز بدن را تامین نمود و از سرعت روند پیری کاست. همچنین توصیه شده است که با اضافه کردن هیالورونیک اسید به رژیم غذایی خود، پوستی صاف، بی عیب و هیدراته را تجربه کنید.

قرص کوکونات کلاژن همان کلاژنی است که بدن در خودش تولید میکند .با افزایش سن ، سطح collagen بدن ما به طور طبیعی کاهش می یابد.

یکی از اولین مکانهایی که نشان می دهد میزان این ماده حیاتی ما پایین است پوست ما است. پوست صورت ما می تواند کمی خشک و چروکیده به نظر برسد و ظاهر جوانی نداشته باشد. اضافه کردن collagen به رژیم غذایی شما می تواند به “اضافه کردن جوانی به پوست” کمک کند.

ترکیبات محصول کوکونات کلاژن

مواد تشکیل دهنده کوکونات کلاژن

عوامل کاهش دهنده کلاژن در بدن :

افزایش سن، اولین و موثرترین عامل کاهش سطح کلاژن در بدن است که باعث افزایش چین و چروک‌ها در پوست و پیر شدن آن می‌شود.

عوامل دیگری مانند استرس، رژیم غذایی نامناسب، آلودگی های محیطی و آب و هوایی ,مصرف سیگار و قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید بدون استفاده از محافظ و ضد آفتاب نیز در کاهش سطح کلاژن و پیر شدن پوست نقش دارند.

فرمولاسیون پیشرفته Coconut Collagen Myvitamins

 مکمل Coconut Collagen Myvitamins که با دارا بودن Collagene Hydrolyse به کلاژن سازی بیشتر و باز سازی پوست شما و همچنین سفت شدن آن کمک خواهد و با کمک Coconut Oil چربی پوست شما را تنظیم کرده و لطافت و درخشنگی پوست شما باز خواهد گشت.

چرا تاثیرات کسپول کوکونات کلاژن شکفت انگیز است؟

چه مکمل های درکنار Coconut Collagen Myvitamins نتیجه بهتری دارد؟

مکمل هیالورونیک اسید مای ویتامینز، به عنوان یک محصول آبرسان بسیار عالی برای پوست شما، در کنار Coconut Collagen Myvitamins، می‌تواند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان آورد.

ویژگی های محصول کوکونات کلاژن

خصوصیات کوکونات کلاژن

قیمت و خرید قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز

برای دریافت قیمت کوکونات کلاژن میتوانید قیمت بروز رو از ابتدای همین صفحه مشاهده نمایید. برای خرید کوکونات کلاژن مای ویتامینز حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید چون نسخه فیک کوکونات کلاژن در ایران زیاد شده. فروشگاه اینترنتی حجرک کوکونات کلاژن اصل رو با ضمانت اصالت در سایت ارائه میکند و شما میتونید از طریق همین صفحه به خرید اقدام کنید.

قرص کوکونات کلاژن اصل و تقلبی

امروزه تأثیرات کلاژن بر شادابی و جوان‌سازی پوست بر همگان آشکار شده است. از این رو شاهد عرضه انواع مختلفی از محصولات بهداشتی و درمانی در راستای افزایش کلاژن بوده‌ایم.

قرص کوکونات کلاژن نیز یکی از محصولات کلاژن ساز به شمار رفته که اخیراً به محبوبیت زیادی در میان افراد دست یافته است. افزایش محبوبیت این محصول باعث پیدایش برخی محصولات فیک و تقلبی در بازار شده و از این رو تشخیص نمونه اصل این محصول پیش از خرید آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. فروشگاه اینترنتی حجرک با شما در راستای تشخیص نمونه‌های اصلی کوکونات کولاژن همراه خواهد بود.

نخستین گام در تهیه این محصول مراجعه به عرضه‌کننده‌های معتبر است. دومین گام بررسی شناسنامه کوکونات کلاژن است. این شناسه در قسمت زیرین چسب درج شده بر روی محصول قابل مشاهده است. اگر برچسب معرفی درج‌شده بر روی کوکونات کلاژن دارای پشت نویس بوده و پس از باز شدن امکان وصل شدن مجدد را داشته باشد، تضمین‌کننده اصالت این محصول است.

سوالات متداول درباره قرص کوکونات کلاژن مای ویتامینز

آیا قرص کوکونات کلاژن چاق کننده است؟

بین مصرف قرص کلاژن و چاقی ارتباطی وجود ندارد. قرص کلاژن عامل اضافه شدن وزن نیست زیرا نه کالری اضافی دارد، نه ترکیبی که هورمونی باشد و از این طریق سبب افزایش وزن شود. اضافه وزن زمانی ایجاد می‌شود که بیش از آنچه که کالری می‌سوزانید، دریافت کالری از طریق خوردن مواد غذایی داشته باشید.

قیمت کوکونات کلاژن اصل؟

قیمت قرص کوکونات کلاژن اصل رو در ابتدای همین صفحه میتونید ملاحظه کنید. قیمتهای سایت بروز عستن.

عوارض قرص کوکونات کلاژن ؟

در وب سایت رسمی Myvitamins که تولید کننده قرص‌های کوکونات کلاژن می‌باشد، همه ترکیبات این محصول همراه با جزئیات ذکر شده است و در این لیست هیچ ترکیبی وجود ندارد که تاثیر منفی روی سلامت بدن داشته باشد. تنها عارضه‌ این محصول، افزایش احتمال بروز جوش در افراد دارای پوست مستعد آکنه است. به این افراد مصرف ککمل کوکونات کلاژن توصیه نمی‌شود.

بهترین زمان مصرف قرص کوکونات کلاژن چه موقع می‌باشد؟

بهترین زمان مصرف برای این قرص‌ها بعد از وعده غذایی است. شما می‌توانید روزی دو عدد قرص کوکونات کلاژن را بعد از ناهار و شام میل کنید.

نحوه مصرف قرص کوکونات کلاژن؟

برای گرفتن نتیجه دلخواه و مشاهده تغییرات، مصرف روزانه دو عدد کپسول کوکونات کلاژن الزامی است. می‌توانید کپسول‌ها را هم زمان با یکدیگر و یا در دو نوبت صبح و عصر مصرف کنید.

دوره مصرف قرص کوکونات کلاژن نیز برای افراد مختلف، متفاوت است. این قرص‌ها بلافاصله بعد از مصرف با تامین کلاژن مورد نیاز، تاثیر مثبت خود را اعمال می‌کنند. مسلما شما هر چه بیشتر از این مکمل‌های کلاژن استفاده کنید، نتیجه بهتری نیز خواهید گرفت.

توجه: اگر خواستار افزایش رشد و کاهش ریزش موهای خود هستید، توصیه می‌شود از مکمل‌های ویژه برای موها مانند تقویت کننده مو هیرتامین استفاده کنید.

دوره مصرف قرص کوکونات کلاژن؟

خود کمپانی سازنده کوکونات کلاژن دوره مشخصی برای مصرف این قرص‌ها تعیین نکرده است. طبق گفته وب سایت مای ویتامینز، بدن ما همیشه به کلاژن نیاز دارد و هر چه مدت طولانی تری از این مکمل استفاده کنید، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت.
اما در طی مدت زمانی که از قرص کوکونات کلاژن استفاده می‌کنید، بهتر است هر ۶ ماه یک بار مصرف این قرص را به مدت ۲ ماه قطع کرده و سپس دوباره شروع کنید و تا ۶ ماه آینده به مصرف منظم و مداوم آن ادامه دهید.

بهترین زمان مصرف قرص کوکونات کلاژن؟

بهترین زمان مصرف قرص کوکونات کلاژن هنگام خواب است.
یکی از دلایلی که افراد این مکمل را مصرف می کنند، بالا بردن کیفیت خواب و کاهش التهاب مفاصل است لذا، بهترین زمان مصرف قرص کلاژن، شب هنگام ویک ساعت قبل از خواب است تا بعد از مصرف استراحت شبانه به روند درمان کمک کند، در این صورت مصرف کلاژن همراه با یک لیوان شیر توصیه می شود.

نظرات در مورد قرص کوکونات کلاژن؟

شرکت تولید کننده کوکونات کلاژن طی نظرسنجی های بعمل آورده، رضایت بالای 98 درصدی استفاده کنندگان ازین محصول رو ثبت نموده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام