برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Hairtamin کپسول جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو 30 عددی هیرتامین

  • تقویت کننده و پر پشت کننده مو
  • حجم دهنده و کمک به رشد دوباره موی سر
  • دارای ویتامین C، A، D 
  • حاوی بیوتین و تیامین
  • حاوی عصاره زردچوبه، روی، عصاره فلفل سیاه، زینک، آلوئه ورا
  • کاملا گیاهی
  • دارای تاییده FDA
  • کشور تولیدکننده: آمریکا
ادامه مطلب
1,145,000 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول کپسول جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو هیرتامین:

هیرتامین محصولی کاملا گیاهی برای تقویت و رشد دوباره مو میباشد که حاوی مواد طبیعی مانند زردچوبه، روی، عصاره فلفل سیاه آلوئه ورا و زینک که برای آقایان و خانم ها قابل مصرف میباشد. هیرتامین کمتر از 60 روز یعنی 2 دوره مصرف از ریزش موها جلوگیری کرده و به رشد مجدد موها حتی در قسمت های خالی کمک بسیاری میکند.

شرکت هیرتامین یکی از ارائه دهندگان محصولات با کیفیت در حوزه تقویت مو می باشد این شرکت در طی سال های فعالیت خود توانسته تا با بهره مندی از آخرین یافته های علمی و پزشکی، محصولات خود را در سطح بین المللی به عرضه و فروش در بیاورد.

هیرتامین از لحاظ کلینیکی از مواد اولیه و ویتامین هایی که مورد تایید وزارت بهداشت جهانی و FDA است استفاده میکند استفاده از مواد معدنی و ویتامین های مختلف در هیرتامین باعث شده است تا مصرف کنندگان بعد از 2 دوره مصرف نتیجه شگفت انگیز هیرتامین رامشاهده کنند.

هیرتامین علاوه بر ویتامین و سایر مواد مغذی موجود، دارای یک مزیت رقابتی نیز می باشد. این شرکت توانسته تا با داشتن یک تیم بازاریابی قوی، محصولات مختلف خود را به خوبی به بازار مصرف کنندگان بشناساند. به همین دلیل است که افراد بسیاری در سراسر دنیا با این برند و نتایج شگفت انگیز آن آشنایی دارند.

مصرف کنندگان خود به طور شخصی و انفرادی امکان این را ندارند تا کیفیت و استانداردهای لازم را در هر یک از محصولات تقویت مو بررسی کنند. این کار بر عهده سازمان های جهانی معتبر و متشکل از متخصصان سلامت و پزشکی است.کمپانی هیرتامین توانسته تا از تمام این فیلترها عبور کند و مجوزهای لازم فعالیت در سطح بین المللی را به دست آورد.

کسب این مجوز برای شرکت hairtamin به این معنی است که به تمام استانداردهای بین المللی غذا و دارو پایبند بوده است و محصولات آن دارای کیفیت لازم برای عرضه در بازار هستند و این امر باعث می شود تا کیفیت قرص هیرتامین در بازار تضمین شده باشد و افراد با خیال راحت از آن استفاده کنند.همچنین داشتن مجوز فعالیت بین المللی یعنی که بازار مصرف کپسول هیرتامین بسیار گسترده است و توانایی پوشش دهی و مطابقت با سیاست های بهداشت غذا و دارو در تمام کشورهای دنیا را دارد. این موضوع یکی از دلایل پرطرفدار بودن این محصول است.

شرکت hairtamin هیچ گونه مواد شیمیایی در محصولات خود به کار نبرده است و حتی مواد اولیه ساخت آن به گونه ای است که افراد گیاه خوار نیز با استفاده از آن لازم نیست چارچوب های اعتقادی خود را کنار بگذارند. استفاده از مواد گیاهی در ساخت کپسول هیرتامین باعث می شود تا افراد به آن آلرژی کمتری داشته باشند و با خیال راحت آن را مصرف کنند.همچنین مواد گیاهی و به طور کلی مواد اولیه غیر شیمیایی، باعث می شود که افراد دارای بیماری های زمینه ای و خانم های باردار و در حال شیردهی نیز امکان استفاده از قرص تقویت مو هیرتامین را داشته باشند.

پوشش دهی بالای طیف مختلفی از مصرف کنندگان با مواد اولیه گیاهی، یعنی این که شرکت تنها به دنبال سود مالی و نفع اقتصادی نیست و نتیجه نهایی کار و سلامت مصرف کنندگان برای آن بسیار مهم است.

  • ترکیبات هیرتامین اصل:

قرص هیرتامین یکی از بهترین محصولات برای متوقف کردن ریزش مو و تقویت کننده مو است. محصول آمریکایی که علاوه بر درمان ریزش موی مردان و زنان می تواند در ضخیم و پرپشت شدن موها نیز مؤثر باشد. این مکمل حاوی ویتامین های سرشاری است که هرکدام به نوعی بر روی سلامت موها اثر می‌گذارند. ازجمله ترکیبات این مکمل تقویتی، ویتامین های A، C، D3، خانواده ویتامین B، سلنیوم، منیزیم، زینک، اشاره کرد. ترکیبی فوق العاده عالی برای تغذیه موها است.

1- ویتامین A
ویتامین A با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد باعث محافظت از موها، درخشش، زیبایی شده و همچنین با تحریک پوست به تولید چربی از شکنندگی ساقه موها جلوگیری می‌کند. حفظ رطوبت پوست سر نیز باعث جلوگیری از ریزش مو و حفظ ریشه موها می شود. مصرف بیش از اندازه ویتامین A همچنین می تواند باعث ریزش مو شود بنابراین استفاده کافی و به اندازه از مکمل های حاوی این ویتامین مهم است.

2- ویتامین C
یکی از شاخص ترین ویژگی های ویتامین ث برای بدن سرعت گردش خون و افزایش میزان مواد مغذی که به ریشه موها تزریق می شود، است. یک آنتی اکسیدان قوی برای کنترل ریزش مو، حفظ رنگ طبیعی موها، تحریک پوست به کلاژن سازی، تقویت مو و افزایش انعطاف پذیری ساقه موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها می‌شود.

3- ویتامین D3
ویتامین د3 یکی از ترکیبات خانواده ویتامین D است. پوست انسان بطور طبیعی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید قادر به تولید ویتامین د است. اما اغلب بخصوص خانم ها به دلیل نوع پوشش و استفاده مداوم از کرم های ضد آفتاب به خوبی نور خورشید را جذب نمی کنند. یکی از دلایل ریزش موی بانوان کمبود ویتامین D3 آنها است. اثرات کمبود ویتامین د3 بدن می توان به پوکی استخوان، تغییرات هورمونی در بدن، ریزش مو و ضعف جسمانی می توان نام برد.

4- ویتامین های گروه B
برخی از ویتامین ها در خانواده ویتامین B قرار می گیرند. اغلب ویتامین های گروه ب دارای اثرات مثبتی بر سلامت بدن و بخصوص حفظ سلامتی و شادابی پوست، مو و ناخن می شوند. قرص هیرتامین حاوی ویتامین های B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 می باشد. برخی از این عناصر در مواد غذایی که به طور روزانه مصرف می کنید وجود دارد با این حال ممکن است همه این ویتامین ها به بدن نرسد. برای تغذیه موها و حفظ سلامتی و شادابی آنها بهتر است از مکمل های حاوی ویتامین های گروه ب استفاده کنید تا تمام ریزمغذی های مورد نیاز موهای شما تأمین شوند.

5- سلنیوم
یکی از مفیدترین مواد معدنی برای کنترل رادیکال های آزاد در محیط و حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن ها، سلنیوم همچنین با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند به شما در برابر بسیاری از ضعف های جسمانی و بیماری های مسری محافظت کند. یکی از رایج ترین دلایل ریزش مو کمبود سلنیوم در بدن است.

6- منیزیم
منیزیم به عنوان یکی از عوامل جوانساز پوست در اغلب مکمل های پوست و مو موجود است. این ماده معدنی در سنتز پروتئین و همچنین جذب ویتامین ها بسیار مؤثر است. باعث تقویت فولیکول های مو شده و به رشد موها کمک می کند. همچنین مشاهده شده است که هرچه سطح منیزیم بدن کمتر باشد ریزش مو بیشتر می شود.

7- زینک
زینک یکی از مهمترین و ضروری ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است. این عنصر با کمک به خونسازی بدن و ایجاد تعادل در هورمون ها می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. همنین باعث جذب بهتر ویتامین ها و سنتز پروتئین می شود. شما می توانید اثرات مثبت زینک در بدن را با کاهش ریزش مو و سلامت و شادابی پوست و موی خود مشاهده کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
1,145,000 تومان
تقویت کننده و پر پشت کننده مو حجم دهنده و کمک به رشد دوباره موی سر دارای ویتامین C، A، D  حاوی بیوتین و تیامین حاوی عصاره زردچوبه، روی، عصاره فلفل سیاه، زینک، آلوئه ورا کاملا گیاهی دارای تاییده FDA کشور...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام