برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی محصولات مختلف شستشو و مراقبتی موی پنتن

توسط
دوست داشتن7

ریزش مو، فرم بد و شلختگی آن به ما گاها سیمایی نامنظم و سطح پایین داده که موجب کاهش اعتماد به نفس و هم‌چنین کیفیت تصویری است که از خود به دیگران ارائه می­دهیم.ضمن این که، موی سالم نشان­ دهنده­ این است که بدن ما مواد مغذی و ویتامین­های مورد نیاز خودش را دریافت کرده و از سلامتی کامل برخوردار است. اما این روزها، داشتن چنین مویی آنقدرها هم آسان نیست. فعالیت­های روزمره ما، آلودگی هوا، استرس و پرتوهای ماوراء بنفش نور خورشید، همگی می توانند موجب تخریب ریشه و ساقه موهای‌مان شوند. ما در این مطلب سعی داریم تا به شما بهترین راه‌‌ها را برای رسیدگی به موهای ارزشمندتان پیشنهاد کنیم. یکی از روش‌های مناسب برای مراقبت از مو­ها، استفاده از محصولات مراقبت از موی پنتن است. 

خرید سرم مو پنتن

تاریخچه محصولات مراقبت از موی پنتن

شعار پنتن این است: همه می­توانند روزهای بیشتری را با موهایی عالی بگذرانند.
به طور قطع، شما هم به فکر مراقبت از موی خود هستید و می­خواهید تا موهای درخشان و ابریشمی داشته باشید. محصولات مراقبت از موی پنتن شامل کرم مو، ماسک مو و سرم مو، به شما در رسیدن به این خواسته کمک می‌کند.
اما محصولات مراقبت از موی پنتن چگونه بوجود آمدند؟
دکترهای سوییسی کاملا به طور اتفاقی محصولی را کشف کردند که تاریخچه­ مراقبت از مو را برای همیشه تغییر داد. در دهه 1940، آنان به سختی در حال تحقیق بر روی یک درمان کارا برای از­بین بردن نشانه­ های زخم از روی پوست بودند. این درمان می ­بایست به بازسازی دوباره­ پوست کمک می­کرد. اما در حالی که پزشکان، مراجعان را بررسی می­کردند، متوجه تاثیر بی ­نظیر آن بر روی مو شدند. آن ها در عین شگفتی متوجه شدند که موهایی که به این ماده آغشته شده بود، قوی‌تر شده و رشد بیشتری دارد.
اما این تاثیر بی­نظیر از کجا نشات می­گرفت؟ از پرو ویتامین B5 

خرید شامپو پنتن

بار دیگر، این "شانس" بود که به یاری محصولات مراقبت از موی پنتن آمد و آوازه Pro-Vitamin B5 به گوش مشتریان زیبایی در برترین فروشگاه­های اروپا رسید. محصولات حاوی این ویتامین، به سرعت به کالایی لوکس و گران تبدیل شد. ماسک موها و کرم موهای پنتن در شیک‌ترین سالن­های زیبایی از لندن و پاریس گرفته تا مادرید پخش شد. در ابتدا، تنها تعداد محدودی از این محصولات تولید می­شد و همین باعث شده بود تا طرف‌دارهای بیشتری جذب آن شوند. تقاضای بالای محصولاتی جادویی برای مراقبت از مو باعث شد تا نام این برند آمریکایی، سر زبانها بیافتد و فرمول اصلی محصولات مراقبت از موی پنتن (Pro-Vitamin B5) توسط سازمان ویتامین در سوییس به ثبت برسد.
در ابتدا محصولات مراقبت از موی پنتن تنها در اروپا موجود بود، اما با گذشت سال­ها، صدها میلیون زن در تمام جهان از آن­ها استفاده می­کردند و اینگونه بود که پنتن به محبوب‌ترین برند مراقبت از مو تبدیل شد.

محصولات مراقبت از موی پنتن حاوی فرمولی ویژه و منحصر به فرد به نام Pro-V است که موهارا قوی­تر کرده و زندگی­ای تازه به آن ها می­بخشد. پس از اینکه این فرمول برای اولین بار تولید شد، به طور مدام توسط متخصصین جهانی پنتن در حال پیشرفت است. آنچه که حدود 70 سال پیش به طور اتفاقی آغاز شد، امروزه بهتر از هر زمان دیگری از موهای شما مراقبت می­کند. شما می توانید روزهای بیشتری را با مویی عالی بگذرانید.


خرید سرم موی پنتن

برخی از محصولات مراقبت از موی پنتن

شامپوی ترمیم کننده پنتن به مدت 24 ساعت به موهای شما آب رسانی کرده و آن­ها را به کلی دگرگون می‌کند. شامپوی ترمیم کننده­ پنتن دارای طیفی از مواد مغذی و حیاتی برای مو است. شامپوی "پرو وی" ترمیم کننده موی پنتن، با هرگونه آسیبی که به موهای شما وارد شده مبارزه کرده و به مرطوب شدن موهای شما از ریشه گرفته تا نوک آن کمک می­کند.
شما می­توانید با موهای خشک و شکننده خداحافظی کرده و موهای نرم و آب‌رسانی شده­‌اتان را آزاد کنید.

با شامپو، موهای خود را ماساژ دهید، آب‌کشی کرده و دوباره تکرار کنید.
این شامپو مناسب موهای عادی و رنگ شده است. برای رسیدن به نتیجه­ بهتر، از نرم کننده پنتن نیز استفاده کنید.

اگر می­خواهید موهای‌تان از هر زمان دیگری نرم­تر باشد، ماسک موی معجزه­ آسای سه دقیقه ­ای ترمیم کننده و محافظت کننده­ پنتن را تهیه کنید تا به سرعت موهای خشک و شکننده­ خود را به موهایی سالم، درخشان و آب‌رسانی شده تبدیل کنید.
این محصول به شدت به افرادی که از داشتن موهای خشک رنج می­برند، توصیه می­شود. چرا که علاوه بر نرم و درخشان کردن موها، آن­ها را در برابر آسیب‌های متفاوت نیز مقاوم کرده و خاصیت ضد‌شکنندگی به موها می­دهد.

ماسک مو را به موهای تمیز و مرطوب بمالید. از نوک موها شروع کرده و راه‌تان را تا ریشه‌ها ادامه دهید.
موها را به مدت سه دقیقه به حال خود گذاشته و سپس آبکشی کنید. حال می­توانید تاثیر معجزه آسای این محصول را تنها در سه دقیقه مشاهده کنید. شما می بایست به طور روزانه از این محصول استفاده کنید.

سرم موی روغن آرگان پنتن از محبوب­ترین محصولات این شرکت است. این سرم تنها محصولی است که میان موهای وز شده و خشک شما و موهایی لوکس و درخشان قرار دارد. ترکیبی از روغن آرگان و کمی پرو وی، کافیست تا شما موهایی درخشان اما بدون چربی مزاحمی که با روغن های دیگر همراه است، داشته باشید. نرمی موهای شما تنها پس از یک بار استفاده از این سرم مو، تا 24 ساعت دوام می آورد.
این سرم مخصوص افرادی است که به دنبال روغنی برای موهای‌شان می­گردند که به آن­ سیمایی چرب ندهد و آن­ را سنگین نکند. با این حال نرمی و لطافتی بی ­نظیر به ­آن ببخشد.

بهترین زمان استفاده از این محصول، بلافاصله پس از شستن آن است.
اما هر زمان که احساس کردید موهای‌تان به مراقبت و یک تغذیه کامل نیاز دارد، می توانید از این سرم مو استفاده کنید. بطری را قبل از استفاده، خوب تکان دهید. میزان کمی از آن را به میانۀ مو تا انتهای نوک آن بمالید. توجه کنید، موهای‌تان می­بایست مرطوب باشند.
سپس کافیست آن­ها را با سشوار خشک کرده یا بگذارید به طور طبیعی خشک شود.

کرم موی گلد آبرسان و موج دهنده فوری پنتن به موهای شما تجربه­ ای طلایی و نرم می­دهد. این کرم مو که توسط متخصصین ساخته شده و در حال حاضر در دست بسیاری از آرایشگرهای ماهر در سراسر دنیاست، عاری از سولفات و رنگ بوده و حاوی روغن آرگان است که به آسانی جذب موهای خشک یا مرطوب شما می­شود.
پس از استفاده از این محصول، موهای شما تا 72 ساعت آبرسانی شده است. این محصول برای موهای فر و صاف مناسب است.

کمی از کرم مو را بر کف دست های خود ریخته و آن ها را به هم بمالید. سپس دست­های‌تان را در میان موها سُر داده و آن را به کرم آغشته کنید. دست­های‌تان را از میانه مو تا انتهای نوک آن بکشید.

آیا می­خواهید به موهای آسیب دیده و رنگ شده­‌تان مواد مغذی بیشتری رسانده و به آن ها کمک کنید تا خود را ترمیم کنند؟ برای این کار کرم مو آب‌رسان و ترمیم کننده فوری پنتن را به شما معرفی می­کنیم. این کرم مو مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده است و به گونه ­ای طراحی شده که رنگ موی شما را از بین نبرده و تنها با اضافه کردن لایه‌ای به روی موهای‌تان، آن را تقویت کرده و از آن محافظت می‌کند.
فرمول غنی و آب‌رسان این کرم مو، به داخل بافت موهای شما نفوذ کرده و با این کار مواد مغزی را به طور تاثیرگذارتری به خورد مو می­دهد و با این کار باعث می­شود که مو در برابر آسیب های خارجی، مقاومت بیشتری داشته باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه، بهتر است این محصول را به همراه شامپو و نرم کننده مخصوص رنگ پنتن استفاده کنید.

پس از شستن و آبکشی موها، کرم را بر روی موها بمالید. نیازی به آبکشی نیست.

محصولات مرتبط
194,500 تومان
تقویت کننده مو تغذیه کننده مو حاوی روغن های مغذی مانند آرگان و عصاره آلوئه ورا جلوگیری از ریزش مو حفظ رطوبت مو جلوگیری از وز و ایجاد گره در مو درخشان کننده مو مناسب برای موهای ضعیف و آسیب دیده کشور تولید...
Pantene کرم مو گلد آبرسان و ترمیم کننده فوری 300 میلی پنتن Pantene کرم مو گلد آبرسان و ترمیم کننده فوری 300 میلی پنتن
‎−10%
پیشنهاد ویژه محدود
259,200 تومان 288,000 تومان
آبرسان و ترمیم کننده فوری نرم و لطیف کننده مو تغذیه کننده مو از سری محصولات پرو-وی پنتن محافظت از موها در برابر آسیب بدون نیاز به آبکشی قابل استفاده بر روی موهای مرطوب یا خشک مناسب موهای ضعیف و شکننده با...
Pantene کرم مو گلد آبرسان و موج دهنده فوری 300 میلی پنتن Pantene کرم مو گلد آبرسان و موج دهنده فوری 300 میلی پنتن
‎−10%
پیشنهاد ویژه محدود
259,200 تومان 288,000 تومان
موج دهنده مو (مناسب موهای فر با فر درشت) آبرسان فوری و مراقبت 7 در 24 نرم و لطیف کننده مو تغذیه کننده مو از سری محصولات پرو-وی پنتن محافظت از موها در برابر آسیب بدون نیاز به آبکشی قابل استفاده بر روی موهای...
248,500 تومان
ترمیم کننده و تغذیه کننده موها موثر در درمان ریزش موها فرمولاسیون سبک غنی شده با پرو ویتامین مناسب برای استفاده در حمام بدون ایجاد حس سنگینی و چربی بر روی مو مناسب برای انواع مو کشور تولید کننده: ترکیه
248,500 تومان
ترمیم کننده و تغذیه کننده موها موثر در نرمی بافت مو محافظت کننده بافت مو فرمولاسیون سبک غنی شده با پرو ویتامین مناسب برای استفاده در حمام بدون ایجاد حس سنگینی و چربی بر روی مو مناسب برای موهای آسیب دیده کشور...
248,500 تومان
تقویت کننده و تغذیه کننده موها  موثر در نرمی بافت مو فرمولاسیون سبک غنی شده با پرو ویتامین مناسب برای استفاده در حمام بدون ایجاد حس سنگینی و چربی بر روی مو مناسب برای موهای آسیب دیده کشور تولید کننده: ترکیه
248,500 تومان
آبرسانی موثر به موها ترمیم کننده و تغذیه کننده موها  موثر بر آبرسانی و نرمی مو فرمولاسیون سبک غنی شده با پرو ویتامین مناسب برای استفاده در حمام بدون ایجاد حس سنگینی و چربی بر روی مو مناسب برای موهای آسیب دیده...
Pantene سرم مو روغن آرگان 100 میلی پنتن Pantene سرم مو روغن آرگان 100 میلی پنتن
‎−10%
پیشنهاد ویژه محدود
265,500 تومان 295,000 تومان
حاوی روغن آرگان خالص نرم کننده مو و تغذیه کننده موها تاثیر 24 ساعته بر روی موها بافت سبک و بدون ایجاد حس سنگینی مناسب انواع موها به خصوص موهای خشک و شکننده قایل استفاده بر روی موهای خشک و مرطوب کشور تولید...
ثبت نظر
پاسخ دهید

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام