برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جعبه چوبی چای و چند نکته که حتما باید بدانید

توسط
دوست داشتن0

قدیم الایام تنها چیزی که به عنوان نوشیدنی در خانه‌ها مصرف می‌شد چای بود، تقریبا هیچ انتخاب دیگری وجود نداشت تا تابستان از راه می‌رسید و سر و کله شربت هم پیدا می‌شد اما واقعیت آن بود که چای در خانه‌های ما چیزی در مایه‌های مدرسان شریف بود، هر وقت که از مادرمان می‌پرسیدیم چه داریم بنوشیم می گفت چای هست! می‌گفتیم چه داریم بخوریم می‌گفت چای هست! می‌گفتیم چه داریم با شیرینی بخوریم می‌گفت چای! چی؟ چای! کجا؟ چای! کلا هر چه می‌گفتیم پاسخش چای بود، حتی اگر روزی می‌گفتیم که هیچ نداریم در خانه بخوریم مامان، نگاه تعجب‌انگیزی می‌کرد و می‌گفت: «وا! چای که هست!». در مهمانی‌ها هم همین بساط بود، حداکثر نوشیدنی دو مدل بود و وقتی هم تمام می‌شد تا پایان مهمانی این سینی چای بود که چند سری بین مهمان‌ها توزیع می‌شد.

چای که تا قبل از ورود انگلیسی‌ها به ایران هیچ جایگاهی در برنامه نوشیدنی‌های ما نداشت آن قدر جای خود را در فرهنگ غذایی ما باز کرد که به بعضی از رسوم ما هم راه یافت مثل این که از عروس خانم در مراسم خواستگاری با یک سینی چای رونمایی می‌شد که به دست می‌گرفت و می‌آمد تا تعارف کند که اگر چایش خوش‌رنگ بود و به قاعده داغ، یعنی عروس خانم اصول کدبانوگری را بلد است و اگر تعارف را به محض ورود از مادرشوهر و خواهرشوهر‌ها شروع می‌کرد نشان می‌داد که دختر اهل آداب و بافراستی است!

امروز هم چای بخش اصلی نوشیدنی‌های ما را تشکیل می‌دهد، هر چند انواع دمنوش‌ها و قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد هم جای خودشان را در میان نوشیدنی‌های مورد علاقه ما باز کرده‌اند و امروز تنوع زیادی در انتخاب داریم. اما یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌های چای و یکی از زیباترین مدل‌های سرو چای، جعبه چوبی چای کسیه‌ای است که در انواع مختلف جعبه چوبی چای احمد و جعبه پذیرایی چای کیسه‌ای در فروشگاه اینترنتی حجرک هم هم‌اکنون عرضه شده است.

 خرید جعبه چوبی کادویی چای احمد خارجی

چشیدن حس انتخاب با جعبه چوبی چای کیسه‌ای

یکی از لذت‌بخش‌ترین احساساتی که هر انسان می‌تواند تجربه کند آن است که حق انتخاب داشته باشد، انتخاب و اختیار داشتن در برگزیدن هر چیز برای ما دوست‌داشتنی است، چیزهایی که به اجبار به ما تحمیل می‌شود را هر چند با آن‌ها سر کنیم اما هیچ وقت ته دلمان راضی نیست. جعبه چوبی چای کیسه‌ای یا جعبه چوبی چای یا همان چیزی که بین خودمان به آن جعبه پذیرایی چای و نسکافه می‌گوییم همین حس را ارضا می‌کند، این که خودمان می‌توانیم آن چه را که دوست داریم متناسب با سلیقه و طبعمان انتخاب کنیم و لذتش را ببریم و خدا می‌داند که چه حس خوبی نسبت به کسی که این انتخاب را به ما داده پیدا می‌کنیم!

حتی مادر‌ها هم که هنوز هم چای برایشان حکم مدرسان شریف را دارد برای این که دل اعضای خانواده را به دست بیاورند به فکر خرید جعبه چوبی چای افتاده‌اند و یک جعبه چوبی چای کیسه‌ای سعی می‌کنند که روی میز پذیرایی‌شان را زیبا کنند باشند تا هنگامی که ما را به چای حواله دادند کمی از غر‌های ما کم کنند.

احترام به میهمانان با یک جعبه چوبی چای کیسه‌ای معمولی

آن زمان که میهمان را یک چای بی‌رنگ و رو جلویش می‌گذاشتی و خوش بود و تشکر می‌کرد گذشته، میهمان‌های این دوره و زمانه انتظارشان هم از میزبان بالاست، انتظار همه چیز دارند و انتظار این که به آن‌ها اجازه دهید نوشیدنی‌شان را خودشان انتخاب کنند انتخابی به حق است. یک جعبه چوبی چای کیسه‌ای از قبیل جعبه چوبی چای احمد، جعبه چای لیپتون و جعبه چوبی چای احمد می‌تواند حس احترام بیش‌تری را از طرف شما به میهمانان‌تان القا کند، حسی که ایجادش خرج چندانی هم ندارد و با یک جست‌و‌جوی ساده می‌توانید یک جعبه چوبی چای پیدا کنید و حتی طعم‌های مختلف چای را خودتان در آن بچینید و یک جعبه چوبی پذیرایی خوشگل و آبرومندانه داشته باشید که تا حد زیادی رضایت میهمانان‌تان را هم برآورده می‌کند.

خرید جعبه چوبی کادویی چای احمد خارجی

چای احمد پیشتاز در تولید جعبه چای کیسه‌ای

چای احمد که یکی از پیشتازان عرصه بسته‌بندی و ارائه چای به بازار‌های مختلف است و از روزی که به بازار ایران آمد ما را با نوع دیگر و طعم و عطری متفاوت برای چای آشنا کرد، کاری کرده که چای مدرسان شریف مادر‌ها برای ما دوست‌داشتنی‌تر و عزیز‌تر شود، بتوانیم هر بار که می‌خواهیم چای بخوریم یک طعم و عطر جدید را تجربه کنیم و حتی اگر خیلی چای‌خور و اهل چای هستیم در حدی که تابستان‌ها هم نوشیدن چای از سرمان نمی‌افتد به جای آن که مجبور باشیم چای داغ را سر بکشیم از چای سرد یا همان آیس تی استفاده کنیم که در طعم‌های متنوع در جعبه‌های چوبی، فلزی و مقوایی ارائه می‌شود و حتی در انواع طرح ساعت بیگ بن، اتوبوس دو طبقه قرمز لندن و باجه تلفن قرمز لندن ارائه می‌شود که جذابیت و زیبایی خاصی برای ما دارد.

شما می‌توانید انواع جعبه چای کیسه‌ای احمد در جعبه‌های چوبی تهیه کنید. احمد جعبه چوبی چای کیسه‌ای را به صورت 100 عددی، 80 عددی و 48 عددی عرضه می‌کند که می‌توانید با خرید هر کدام از این جعبه‌های چوبی که قابلیت ماندگاری تا مدت‌ها را بر روی میز کار و میز پذیرایی شما دارد بعد از تمام شدن محتویات جعبه، از آن پس با خرید بسته‌های چای احمد متناسب با سلیقه خود، به انتخاب جعبه‌های چوبی را پر کنید و در اختیار میهمانان قرار دهید.

فرقی نمی‌کند که از جعبه پذیرایی چای کیسه‌ای و دمنوش گلستان استفاده می‌کنید یا این که دوست دارید یکی از مصرف‌کنندگان چای احمد و خانواده محصولات متنوعش باشید، مهم این است که شما راهکاری را برای پذیرایی‌تان انتخاب کرده‌اید که آن راهکار از شما میزبانی منحصر به فرد در برابر میهمانان‌تان می‌سازد. به نظر می‌رسد که این روز‌ها حتی باید در فرهنگ خواستگاری‌مان هم تغییر ایجاد کنیم و اگر روی میز پذیرایی خانه پدر عروس خانم جعبه چای پذیرایی دیدیم خیلی جدی به وصلت با آن‌ها فکر کنیم!

محصولات مرتبط
ثبت نظر
پاسخ دهید

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام