برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قرص ماشین ظرفشویی Finish و انواع آن را بشناسید

توسط
دوست داشتن2

قرص ماشین ظرفشویی Finish به عنوان قوی‌ترین و محبوب‌ترین قرص ماشین ظرفشویی در جهان در انواع مختلف با فرمول‌های متنوع و قدرت متفاوت عرضه می‌شود که ما قصد داریم در این مطلب آن‌ها را به شما معرفی کنیم!

پیش از این در وبلاگ حجرک در مورد قرص ماشین ظرفشویی، ژل ماشین ظرفشویی، پودر ماشین ظرفشویی، نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده گفتیم و اکنون جایگاه هر کدام از این محصولات و این که کجا و در چه موقع به کار می‌روند مشخص است اما یکی از محبوب‌ترین برند‌ها در این حوزه قرص ماشین ظرفشویی Finish است که سال‌هاست یکه‌تاز بازار قرص‌های ماشین ظرفشویی است. قرص ماشین ظرفشویی فینیش به مرور خودش را تکامل بخشیده و هر روز بهتر از دیروز شده تا امروزه باکیفیت‌تر و پیشتاز باشد.

لابراتور Finish روز‌به‌روز کوشیده تا فناوری به کار رفته در قرص‌های ماشین ظرفشویی را بهبود بخشد تا امروزه قرص ماشین ظرفشویی Finish ترکیبی از عناصر لازم برای 3 هدف تمیزی و درخشندگی ظروف، حفظ سلامت و افزایش عمر فنی ماشین‌های ظرفشویی و حفظ سلامت مصرف‌کنندگان از ظرف‌های شسته شده است و البته این آزادی را برای مصرف‌کنندگان خود گذاشته تا از بین انواع مختلف قرص‌های ماشین ظرفشویی هر کدام از آن‌ها را که مد نظرشان بود و به کارشان می‌آمد استفاده کنند که به همین علت در حال حاضر قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش در انواع زیر ارائه می‌شود:

  • قرص ماشین ظرفشویی Finish کلاسیک

همان طور که از نامش پیداست از تمام قرص‌های ماشین ظرفشویی فینیش قدیمی‌تر است و از قدمای خانواده Finish است که در مهمانی‌های خانوادگی فینیش در بالا می‌نشیند و احترامش واجب است. پدربزرگ فینیشی قرص‌های ماشین ظرفشویی هر چند در شستن ظرف‌ها همچون سایر محصولات Finish توانمند و درجه یک است اما خب سنش بالاست و جزو قدیمی‌ها به حساب می‌آید چون سنش هم بالا رفته خیلی از کار‌ها را نمی‌تواند به تنهایی انجام دهد به همین دلیل اگر این پدرمان را به کار گرفتید در جریان باشید که احتیاج به نمک ماشین ظرفشویی و جلادهنده ماشین ظرفشویی هم دارید. این نوع از قرص در خودش این مواد را ندارد البته اگر برایتان درخشندگی ظرف‌ها مهم نیست و آب منطقه‌تان هم آن قدر آب سبکی است که احتیاج به نمک ماشین ظرفشویی ندارید می‌توانید به تنهایی‌ هم از قرص ماشین ظرفشویی فینیش کلاسیک استفاده کنید در غیر این صورت حتما قرص ماشین ظرفشویی Finish کلاسیک را با نمک ماشین ظرفشویی و در صورت علاقه جلادهنده ماشین ظرفشویی همراهی کنید.

  • قرص ماشین ظرفشویی همه‌کاره Finish

قرص ماشین ظرفشویی همه کاره فینیش زمانی به وجود آمد که ماشین‌های ظرفشویی بیش‌تر به کار رفتند، فانتزی‌تر شدند و ادا و اطوارشان هم بالاتر رفت برای سالم ماندن نیاز به نمک ماشین ظرفشویی داشتند و قدرت جلادهندگی هم چیزی بود که کاربرانشان طلب می‌کردند به خاطر همین این پسر بزرگ خانواده فینیش که اندک اندک دارد پا به سن می‌گذارد سعی کرد که با تلاش و کوشش لابراتوار فینیش کامل‌تر و آبرومندتر از پدرش، قرص ماشین ظرفشویی کلاسیک Finish باشد به همین دلیل نمک و جلادهنده ماشین ظرفشویی هم به آن اضافه شد تا یک ترکیب فوق العاده پرقدرت و کاردرست تحویل دهد.

قرص ماشین ظرفشویی همه کاره فینیش

در قرص ماشین ظرفشویی همه‌کاره Finish نیازی به جلادهنده ماشین ظرفشویی و نمک ندارید همه آن چه را که برای درخشندگی و زیبایی ظاهری ظرف‌ها به علاوه همان تمیزی و بهداشت همیشگی لازم است قرص ماشین ظرفشویی همه‌کاره در خود دارد و برای سلامت ماشین ظرفشویی هم در آن فکر شده و نمک ماشین ظرفشویی را هم بدان افزوده‌اند.

  • قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم Finish

قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم Finish جدیدترین عضو خانواده قرص‌های ماشین ظرفشویی Finish است که افشره‌ای از تمامی خوبی‌های دو نسل قبل از خود به علاوه ویژگی‌های جدیدی است که به آن قدرتی ماورایی در شست‌و‌شوی ظرف‌ها داده است. قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم Finish علاوه بر آن که نمک و جلادهنده را در خود دارد در رایحه‌های متنوعی هم ارائه می‌شود که به جذابیتش افزوده است اما این جوانک خوش‌بر و رو، پوسته‌ای ژله‌ای قابل حل در آب دارد که آن را از نظر شکل و قیافه از بقیه متمایز می‌کند.

قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش

پوسته ژله‌ای قرص ماشین طرفشویی کوانتوم Finish باعث می‌شود عمر آن هم در شست‌وشوی ظروف بالاتر برود و البته نسبت به دو نسل پیش از خود قدرت جلای فوق‌العاده‌ای دارد که اگر دنبال ظرف‌هایی هستید که از دور برق بزنند بدون شک شستن ظروف با قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش توصیه ما به شماست اما خب به این نکته نیز توجه کنید که چون این قرص پیشرفته‌تر و پرقدرت‌تر است و یک پوسته ژله‌ای دارد به همین دلیل مثل دو نسل قبلی خود قابلیت نصف کردن ندارد و زمانی که ظرف‌هایتان کم است استفاده از آن به صرفه نیست اما باز این مسئله بستگی به خودتان دارد.

محصولات مرتبط
Finish قرص ماشین ظرفشویی کوآنتوم 72 عددی فینیش Finish قرص ماشین ظرفشویی کوآنتوم 72 عددی فینیش
‎−30%
پیشنهاد ویژه محدود
595,000 تومان 850,000 تومان
بدون نیاز به پیش شستشو قدرت پاک کنندگی بسیار بالا، حتی پاک کردن لکه های خشک شده تا 24 ساعت قبل شست و شوی ملایم ‏‏‏‏(‏‏‏‏به علت استفاده کمتر از مواد شیمیایی خشن‏‏‏‏)‏‏‏‏ و جلوگیری از آسیب رسیدن به ظروف روکش...
1 نظر
  • M.***

    M.*** 1397-07-11 پاسخ

    با درود و سپاس
    جایگزین مناسب، جهت استفاده از این محصول در مواقع اتمام موجودی که در منزل در دسترش باشد معرفی کنید.
    با سپاس از تیم تولید محتوی و البته مترجمین کوشای شما
ثبت نظر
پاسخ دهید

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام