برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Royal Canin غذای خشک گربه بالغ برای مراقبت پوست و مو 2 کیلوگرم رویال کنین

  • مناسب برای گربه های 1 تا 7 سال
  • بهبود شرایط و کیفیت پوست و مو
  • حفظ سلامت پوست و مو با انواع مواد مغذی ضروری
  • با تاثیر اثبات شده پس از 21 روز
  • کمک به حفظ سلامت دستگاه ادراری
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
2,750,000 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول غذای گربه بالغ برای مراقبت پوست و مو رویال کنین:

غذای مراقبت از پوست و مو یا Hair and Skin Care هیر اند اسکین کر رویال کنین برای مراقبت از پوست و مو گربه های 1 تا 7 ساله مناسب است.

این محصول حاوی ترکیبی از انواع مواد مغذی لازم برای حفظ سلامت پوست و مو است. در ساخت غذای مراقبت از پوست و مو از پروتئین های با قابلیت هضم بالا شامل آمینو اسیدهای ویژه استفاده شده که نقش مهمی در بازسازی پوست و کمک به رشد موها ایفا می کنند.

انواع اسیدهای چرب ضروری شامل امگا 3 و امگا 6 نیز در غذای هیر اند اسکین وجود دارند که تاثیرات بسیار مناسبی بر کیفیت و سلامت پوست و مو می گذارند. همچنین حاوی سویا، روغن گل گاو زبان (حاوی لینولئیک اسیدهای گاما) و روغن ماهی است که به براق تر شدن و سالم تر شدن موها کمک می کنند.

ترکیبات مغذی کلیدی دیگری نیز در این غذا وجود دارند، از جمله ویتامین های گروه ب، آمینواسیدهای ضروری، مس و روی که همگی موجب تغذیه بهتر پوست و مو و بهبود کیفیت آنها می شوند و موها را پرپشت تر و محکم تر می کنند. مطالعات کلینیکی، تاثیر مناسب این غذا را تنها 21 روز پس از استفاده، ثابت کرده اند.

  • ترکیبات: پروتئین مرغ خشک شده، پروتئین گیاهی ایزوله شده، ذرت، الیاف گیاهی، برنج، چربی های حیوانی، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، گندم، آرد ذرت، گلوتن ذرت، مواد معدنی، تفاله چغندر، مخمرها و مشتقات آن، روغن سویا، روغن ماهی، پوسته پسیلیوم و دانه های آن، فروکتو الیگوساکاریدها، آرد گندم.
  • ویتامین ها و مواد معدنی: ویتامین آ، ویتامین د3، آهن، ید، مس، منگنز، روی، سلنیوم
  • آنالیز ترکیبات غذای مراقبت از پوست و مو رویال کنین: پروتئین 33%، چربی 22%، مواد معدنی 6.9%، فیبر 5%.
  • بهبود شرایط پوست و مو: آیا کیفیت موهای گربه شما پایین است؟ سلول های پوستی به طور مداوم بازسازی می شوند و این بازسازی به میزان بالایی از مواد مغذی نیاز دارد که باید از طریق غذا تامین شوند. برخی از گربه ها، پوست حساسی دارند که این حساسیت موجب افت کیفیت موها می شود. اما با استفاده از غذای مناسب، از جمله غذای گربه پوست و مو رویال کنین به سادگی این مشکل را می توان برطرف نمود.
  • مراقبت از پوست و مو: غذای هیر و اسکین رویال کنین حاوی میزان دقیقی از مواد مغذی مورد نیاز برای پوست و مو است که به حفظ سلامت آنها کمک می کند. فرمولاسیون ویژه این غذا حاوی پروتئین های با کیفیت بالا و زود هضم و اسید آمینه های ویژه برای حفظ کیفیت مو و بازسازی پوست است. همچنین حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 است که به بهبود کیفیت و سلامت پوست و مو کمک می کنند.
  • تاثیر اثبات شده: در مطالعات کلینیکی مشخص شده که تنها 21 روز پس از استفاده از غذای مراقبت از پوست و مو رویال کنین کیفیت پوست و مو به طرز چشمگیری بهبود پیدا می کند.
  • مراقبت از سلامت دستگاه ادراری: میزان متعادل مواد معدنی موجود در این غذا به حفظ سلامت دستگاه ادراری کمک می کند.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
2,750,000 تومان
مناسب برای گربه های 1 تا 7 سال بهبود شرایط و کیفیت پوست و مو حفظ سلامت پوست و مو با انواع مواد مغذی ضروری با تاثیر اثبات شده پس از 21 روز کمک به حفظ سلامت دستگاه ادراری کشور تولید کننده: فرانسه

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام