برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Royal Canin غذای خشک توله سگ Mini خانگی یک و نیم کیلوگرم رویال کنین

  • ویژه توله سگ های داخل منزل نژاد کوچک با سن 2 تا 10 ماه
  • تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن حیوان
  • بهبود عملکرد سیستم گوارشی
  • کاهش بوی نامطبوع مدفوع
  • افزایش کیفیت پوست و موی حیوان
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
اتمام موجودی کالا
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول غذای خشک توله سگ Mini  خانگی رویال کنین:

غذای توله سگ کوچک خانگی یا Mini Indoor Puppy مینی ایندور پاپی رویال کنین مخصوص توله های نژاد کوچک است که در منزل زندگی می کنند.

نیازهای غذایی تولـه سگ شما به همان اندازه که در بزرگسالی اهمیت دارد، در دوران تولگی نیز مهم است. در این مرحله از زندگی سیستم ایمنی در حال گسترش و شکل گیری است، به همین جهت باید از غذای مناسب استفاده شود تا بهترین میزان تکامل سیستم ایمنی به وجود آید. هر گونه کوتاهی در نیازهای غذایی حیوان در این مرحله، می تواند عواقب جبران ناپذیری به بار آورد.

غذای توله سگ نژاد کوچک خانگی رویال کنین به طور خاص برای توله سگ هایی که سنی کمتر از 10 ماه دارند و وزن نژاد بالغ آن ها زیر 10 کیلوگرم می باشد و همچنین در منزل زندگی کرده و یا زندگی نسبتا آرامی را سپری می کنند، تولید شده است.

محتوای پروتئین به کار رفته در تولید این غذا دارای قابلیت هضم بسیار بالایی است و همچنین فرمولاسیون این محصول حاوی مقادیر مناسبی از فیبر و کربوهیدرات با کیفیت است. تمامی این مواد غذایی در کنار یک دیگر به سلامت عمومی حیوان و رشد مناسب کمک کرده و عملکرد دستگاه گوارشی را نیز بهبود می بخشند.

استفاده از غذای مینی ایندور پاپی منجر به بهبود کیفیت مدفوع، کاهش حجم و بوی نامبطوع آن می شود و این یک خبر عالی برای شما است که حیوان خود را در منزل نگهداری می کنید.

اسیدهای چرب امگا 3، DHA و EPA موجود در این غذا به افزایش کیفیت و درخشندگی پوست و موی حیوان منجر می شود. با استفاده از این محصول، دوره رشد سگ شما با بهترین کیفیت سپری خواهد شد.

  • ترکیبات: پروتئین مرغ خشک شده، برنج، چربی های حیوانی، ذرت، پروتئین گیاهی ایزوله شده، آرد ذرت، تفاله چغندر، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، مواد معدنی، گلوتن ذرت، روغن ماهی، روغن سویا، فروکتو الیگو ساکاریدها، عصاره مخمر (منبع بتاگلوکان ها)، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین)، مواد افزودنی، ویتامین ها، عصاره یوکا، مواد نگهدارنده، آنتی اکسیدان ها.
  • ویتامین ها و مواد معدنی: ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، آهن، ید، مس، منگنز، روی، سلنیوم
  • آنالیز ترکیبات غذای توله سگ نژاد کوچک خانگی رویال کنین: پروتئین 27%، چربی 18%، فیبر 1.5%، مواد معدنی 7.8%
  • حمایت از سیستم ایمنی: رشد یک مرحله اساسی در زندگی سگ شما است. در این دوره، تحولات بزرگی در زندگی حیوان رخ می دهد. سیستم ایمنی بدن توله سگ تا سن 10 ماهگی به تدریج تکامل پیدا می کند. غذای توله سگ نژاد کوچک خانگی رویال کنین دارای مقادیر مناسبی از آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین E است که به دفاع طبیعی بدن حیوان بسیار کمک می کند.
  • سلامت سیستم گوارشی و بهبود کیفیت مدفوع: به دلیل وجود پروتئین هایی که قابلیت هضم بالایی دارند، محتوای فیبر مناسب و منابع کربوهیدرات با کیفیت، عمل هضم بهبود پیدا کرده و در نهایت منجر به کاهش حجم و بوی بد مدفوع حیوان خواهد شد.
  • افزایش کیفیت پوست و موی حیوان: مواد مغذی موجود در این غذا به گونه ای انتخاب شده اند که به سلامت پوست و موی توله سگ کمک کرده و در نهایت منجر به زیبایی حیوان خواهد شد. این غذا توسط اسیدهای چرب امگا 3، DHA و EPA غنی شده است.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
اتمام موجودی کالا
ویژه توله سگ های داخل منزل نژاد کوچک با سن 2 تا 10 ماه تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت بدن حیوان بهبود عملکرد سیستم گوارشی کاهش بوی نامطبوع مدفوع افزایش کیفیت پوست و موی حیوان کشور تولید کننده: فرانسه

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام