برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید pink truffle شکلات ترافل پینک 1 کیلوگرمی

  • شکلات پذیرایی ترافل پینک
  • طعم : شکلات ترافل تلخ با روکش
  • وزن هر عدد شکلات:2 گرم (500 عدد در هر بسته 1 کیلوگرمی)
  • تولید : اروپا
ادامه مطلب
498,500 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

شکلات پینک ترافل بسته یک کیلویی Pink Truffle

یکی از برندهای  مربوط به شرکت سوئیت نات SWEET NUT است، این شرکت به روسی اسلادکی آریاشِک  (СЛАДКИЙ ОРЕШЕК ) یکی از شرکت های پیش رو در صنعت شیرینی و شکلات کشور روسیه می باشد که در سال 2000 تاسیس شده است. محصولات برند پینک ترافل در ایران به نام های شکلات پذیرایی روسی یا شکلات پینک معروف هستند.

 

بسته بندی و ظاهر شکلات پینک ترافل صورتی (شکلاتی)

رنگ رزگلد استفاده شده در بسته بندی شکلات پینک بسیار جذاب بوده و در نگاه اول تداعی کننده یک شکلات خارجی لوکس می باشد. رنگ کلی بسته بندی ترافل پینک شکلاتی صورتی است و داخل این بسته بسته بندی جذاب؛ یک ترافل روسی کوچک ( از فندق کوچکتر و از نخود بزرگتر) قرار دارد. بر روی این شکلات روسی خاص تاپینگ کاکائویی اسفتاده  شده است، زیر این تاپینگ یک لعاب مانند لعاب موجود در دراژه ها (اسمارتیز) وجود دارد که علی رغم شکننده بودن بسیار نرم است و سریع در دهان آب می شود. در انتها در مغز این شکلات ترافل (توپی) شکلات خامه ای نرم و لطیفی قرار دارد که بافت لطیفی دارد. به علت ابعاد و اندازه کوچک ترافل پینک در هر بسته یک کیلوگرمی از این محصول 500 عدد ترافل پینک شکلاتی وجود دارد، به همین دلیل می توان از این شکلات های روسی در میهمانی ها و جشن ها استفاده کرد، یا حتی می توان آن را با یک شات قهوه میل کرد.

طعم و مزه شکلات پینک روسی

این شکلات محصول کشور روسیه بشیار خوش مزه بوده و شیرینی آن کاملاً اندازه است و با اینکه هر عدد از این ترافل روسی اندازه کوچک دارد با این حال طعم شکلاتی بی نظیری را هنگام میل کردن آن تجربه خواهید کرد. اگر شکلات پینک روسی را میل کنید قطعاً به اولی بسنده نخواهید کرد و همانند آجیل سراغ دومی و سومی و … خواهید رفت. به دلیل استفاده از شکلات خامه ای در مغز پینک ترافل مزه و طعم اصلی آن شکلاتی ملایم می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام