برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Ritter Sport شکلات دارک فندق کامل 100 گرمی ریتر اسپرت

  • شکلات دارک فندق کامل ریتر اسپرت حاوی تیکه های بزرگ فندق می باشد. این شکلات تلخ همراه با فندق مزه بی همتایی دارد. البته باید گفت که انتخاب درصد تلخی ماهرانه در طراحی شکلات دارک فندق کامل ریتر اسپرت موجب این برتری است.
  • کشور تولید کننده: آلمان

ادامه مطلب
نام تجاری:
84,500 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن4
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

معرفی محصول:

کارخانه شکلات ریتر اسپرت در سال 1912 شروع به کار کرد. شکلات ریتر اسپرت یک شکلات آلمانی خوشمزه است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این روزها این برند مطرح در عرصه شکلات، در 80 کشور جهان پخش می‌شود. شکلات ریتر اسپرت انواع مختلفی دارد که هر کدام با رنگ های مختلف و جذاب بسته بندی میشوند. در کارخانه شکلات ریتر اسپرت بر روی مواد اولیه و شکلات بسیار مرغوب توجه زیادی می‌شود. مغزهای شکلات ریتر اسپرت که اعم از بادام، گردو، فندق، و کشمش و … هستند با دقت و تمرکز بسیار بالایی انتخاب می‌شوند تا به‌ هیچ‌ وجه در آن‌ها خرابی یا ناقصی نباشد. مرغوب بودن مواد تشکیل دهنده شکلات ریتر اسپرت از جمله مواردی است که این شکلات را خاص کرده است. شکلات ریتر اسپرت برای محیط‌ زیست ارزش زیادی قایل است و بسته بندی شکلات‌ها طوری تهیه می‌شدند که قابلیت تجزیه در محیط را داشته باشند.

منبع: سایت ریتر اسپرت آلمان

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
84,500 تومان
شکلات دارک فندق کامل ریتر اسپرت حاوی تیکه های بزرگ فندق می باشد. این شکلات تلخ همراه با فندق مزه بی همتایی دارد. البته باید گفت که انتخاب درصد تلخی ماهرانه در طراحی شکلات دارک فندق کامل ریتر اسپرت موجب این برتری...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام