برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Astonish صابون لکه بر معجزه 75 گرم استونیش

  • از بین برنده لک و چرک مردگی هایی که در اثر مرور زمان بوجود آمده اند
  • پاک کننده انواع لکه های چربی، خون، مواد نفتی، آرایشی و ..
  • مناسب برای تمام الیاف سفید و رنگی و لباس نوزاد
  • مناسب برای پیش شستشوی لکه های روزانه که شوینده ها قابلیت پاک کنندگی آنها را ندارند
  • قابلیت حمل آسان برای استفاده سریع
  • کاملاً طبیعی و قابل استفاده برای شستشوی دست و پاک کردن لکه های رنگ و روغن
  • کشور تولید کننده: انگلستان
ادامه مطلب
نام تجاری:
اتمام موجودی کالا
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول صابون لکه بر معجزه استونیش:

"نمی‌دونم چرا وقتی لباس‌ها رو می‌شورم زردی قسمت زیربغل‌ و یقه لباس‌ها نمی‌ره و روی لباس می‌مونه". اگر شما هم چنین مشکلی دارید نگران نباشید، صابون لکه بر معجزه استونیش انواع لکه های چربی، خون، مواد نفتی، آرایشی و هر آنچه فکر می کنید، چرک مردگی های روی لباس، کفش، کیف، مبلمان و فرش بخصوص خط لک یقه پیراهن و سرآستین و زردی زیر بغل و هر آنچه فکر می کنید را به راحتی بدون گذاشتن اثر سفیدی و رنگ بری در پارچه های رنگی، تمیز می کند. صابون لکه بر معجزه استونیش کاملا طبیعی و گیاهی بدون هیچگونه عوارض پوستی و ترکیب شیمیایی با سطوح بدون نیاز به دستکش است. صابون لکه بر معجزه استونیش دارای تائیدیه ارزیابی کیفیت از مصرف کنندگان توسط انستیتو Good housekeeping institute اروپا در سالهای متوالی و سال 2016 است.

  • محل استفاده: چرک مردگی های یقه پیراهن و سر آستین، لکه های زرد زیر بغل، لکه گیری انواع البسه، کیف و کفش های اسپرت و جیر ، لکه گیری فرش و مبلمان

  • نحوه استفاده:

پیش شستشو: (چرکهای یقه ، سر آستین و زیر بغل ) قسمت مربوطه را با آب خیس کرده و صابون را دو طرف آن خوب بکشید تا لک ها کمرنگ شود ، سپس با دست خوب بهم مالیده تا اثر آنها کاملاً محو گردد بعد از آن با توجه به دستورالعمل روی لباس آن را در ماشین یا با دست بشویید.
لکه بری از البسه و پرده: ابتدا اگر لکه تازه می باشد با یک دستمال کاغذی اضافی لکه را بردارید و نم آن را بگیرید تا در اثر خیس خوردگی پخش نگردد ، سپس یک فرچه یا مسواک نرم را در آب خیس کرده و کاملاً چند بار روی صابون بکشید سپس روی هر دو طرف لکه خوب بکشید .با استفاده از یک دستمال حوله ای یا کاغذی ، نم آن را بگیرید و در صورت لزوم تکرار کنید . پس از محو شدن اثر لکه منطقه را آبکشی کرده و طبق دستورالعمل البسه بشویید.
کیف و کفشهای اسپرت و جیر: ابتدا با یک دستمال نم دار کفش را پاک کنید ، سپس یک مسواک نرم و نمناک را به صابون آغشته کرده و روی کیف و کفش بمالید ، این کار را تا جایی تکرار کنید که اثری از چرکها و لکه ها به روی سطح مربوطه باقی نماند ، سپس با یک دستمال یا حوله نم دار آن را پاک کنید.
فرش و مبلمان: ابتدا اضافی لکه ها را با یک دستمال کاغذی یا حوله ای بگیرید تا پخش نگردد . یک اسفنج را مرطوب کرده و مواد صابون را به طور دقیق در محل مربوطه بکشید تا زمانیکه اثر لکه جدا شده و کم رنگ گردد . با یک دستمال خشک پاک کرده مجدداً تکرار کنید تا لکه کاملاً از بین برود سپس با یک حوله مرطوب محل را پاک کرده و خشک کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
اتمام موجودی کالا
از بین برنده لک و چرک مردگی هایی که در اثر مرور زمان بوجود آمده اند پاک کننده انواع لکه های چربی، خون، مواد نفتی، آرایشی و .. مناسب برای تمام الیاف سفید و رنگی و لباس نوزاد مناسب برای پیش شستشوی لکه های روزانه که...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام