برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Ordinary سرم نیاسینامید 10% و زینک 1% اوردینری 30 میل

  • ایجاد تعادل در ترشح چربی (با تاثیر بر غدد مولد چربی موجود در سطح پوست)
  • درمان جوش یا آکنه
  • کاهش و درمان لک های پوستی (لک های تیره، جای جوش و..)
  • کاهش دهنده و کوچک کننده منافذ باز
  • بدون انجام تست بر روی حیوانات (وگان)
  • قابل استفاده برای انواع پوست ها بدون ایجاد حساسیت
  • فاقد مواد مضر پارابن، سیلیکون، الکل، گلوتن، رایحه مصنوعی و سولفات
  • کشور تولید کننده: کانادا
ادامه مطلب
نام تجاری:
748,500 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن2
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
توضیحات

درباره محصول :

سرم نیاسینامید و زینک اوردینری حاوی نوعی ویتامین b3 (نیاسینامید)است. وقتی این ویتامین درمحصولات مراقبت پوستی به کار میرود باعث روشن تر شدن پوست و کاهش جوش و جای جوش میگردد. از دیگر خواص سرم نیاسینامید و زینک دی اوردینری کاهش التهاب و قرمزی پوست ،کمتر شدن منافذ باز پوست است . در نهایت  این سرم موجب صاف و لطیف شدن پوست شما میگردد. از طرفی زینک خاصیت ضد التهابی دارد .این سرم میتواند باعث کمتر شدن جوش های پوست گردد.

توضیحات :


سرم نیاسینامید اسید زینک اوردینری، یکی از محصولات با کیفیت برند کانادایی اوردینری است. اگر به دنبالی سرمی هستید که از جوش ها و لک های پوستتان را از بین ببرد و پوستی شفاف و سالم برای شما به ارمغان آورد، سرم نیاسینامید اسید زینک اوردینری را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا سرم نیاسینامید اسید زینک اوردینری همان محصولی است که می تواند خواسته های شما برآورده سازد.

اصلی ترین ماده در فرمولاسیون سرم نیاسینامید اسید زینک اوردینری 30 میل، نیاسینامید است. نیاسینامید که در واقع یکی نوعی ویتامین B محلول در آب می باشد که خواص بسیاری برای پوست دارد.

بعد از نیاسینامید اسید که 10 درصد فرمولاسیون این سرم نیاسینامید اسید زینک اوردینری را تشکیل داده، ماده معدنی زینک مهم ترین ماده موجود در فرمولاسیون این محصول است. وجود ترکیب نیاسینامید اسید و زینک PCA باعث شده، این سرم فرمولاسیونی قدرتمند پیدا کند و در مدتی کوتاه، منافذ باز پوست، آکنه ها و جوش ها و البته هر نوع لک پوستی را از بین ببرد.

علاوه بر نیاسینامید، در فرمولاسیون این سرم صورت اوردینری، صمغ بذر تمر هندی و صمغ زانتان نیز وجود دارد که هر یک تاثیر معجزه آسایی بر سلامت و زیبایی پوست شما می گذارند.

روش مصرف:

برای استفاده از سرم نیاسینامید اسید زینک اوردینری، چند قطره از آن آن را صبح و عصر بر روی پوست خود بمالید. سپس فرصت دهید تا جذب پوستتان شود. توجه داشته باشید که قبل از استفاده سرم نیاسینامید اوردینری، نباید از هیچ گونه ای مرطوب کننده یا کرم سنگین استفاده کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
748,500 تومان
ایجاد تعادل در ترشح چربی (با تاثیر بر غدد مولد چربی موجود در سطح پوست) درمان جوش یا آکنه کاهش و درمان لک های پوستی (لک های تیره، جای جوش و..) کاهش دهنده و کوچک کننده منافذ باز بدون انجام تست بر روی حیوانات...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام