برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Garnier ماسک و شوینده و اسکراب 3 کاره پیور اکتیو 155 میل گارنیه

  • تمیز کننده عمیق پوست
  • از بین برنده جوش های سر سیاه
  • جمع کننده منافذ باز
  • پاکسازی سلول های مرده پوست
  • حاوی اکالیپتوس با خاصیت ضدآکنه
  • شاداب و شفاف کننده ی پوست
  • حاوی زینک و ترمیم کننده ی لک ها و نواقص پوستی
  • کشور تولیدکننده: ترکیه
ادامه مطلب
نام تجاری:
337,500 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن4
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

معرفی محصول ماسک و شوینده و اسکراب 3 کاره گارنیه:

پاک کننده ۳ کاره گارنیه مدل Pure Active برای انواع پوست‌های مختلط تا چرب مناسب است و به طور همزمان برای سه منظور ماسک صورت، اسکراب و شستشوی روزانه پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از کسانی که پوست های چربی دارند منافذ پوست آنها باز می شود و این راه ورود انواع آلودگی ها به پوست را میسر می‌کند. این مشکلی است که وقتی شما دچار جوش و آکنه می شوید جوش‌های شما به سبب جذب آلودگی زیاد دردناک و ملتهب می‌شود. همین طور انواع جوش های سر سیاه نیز از عوارض باز بودن منافذ پوست است. پاک کننده ی ۳ کاره Pure Active گارنیه با توان بسیار بالایی که دارد منافذ پوست را می بندد. همین طور با عصاره اکالیپتوس خود یک لایه بردار و چربی زدای بسیار مناسب برای پوست شماست .

در حالت اسکراب پاک کننده ی ۳ کاره Pure Active گارنیه تمام جوش های سر سیاه را از پوستتان با عصاره اکالیپتوس پاک می‌کند و در حالت ماسک زینک یا روی که عنصری بسیار حیاتی برای شفافیت و زیبایی پوست است را به پوست شما می‌رساند.

نحوه استفاده:

از آنجایی که پاک کننده ی ۳ منظوره Pure Active گارنیه یک ژل اسکراب سه کاره است می توانید آن را به سه روش مختلف بر روی صورت خود مصرف کنید.

  • استفاده به عنوان شوینده: مقداری از پاک کننده ی ۳ کاره Pure Active گارنیه را به صورت نقطه ای بر روی صورت بگذارید پس حدود ۱ دقیقه آن را بر روی صورت پخش کنید و بعد با آب زیاد بشویید.

  • استفاده به عنوان اسکراب: برای دوبار دهفته قبل از حمام اسکراب را روی صورت خود برای ۵ دقیقه ماساژ دهید سپس در حمام با آب زیاد صورت خود را بشویید.

  • استفاده به عنوان ماسک: در این حالت برای یک بار در هفته پاک کننده ی ۳ کاره Pure Active گارنیه کاملا روی صورت پخش کنید و حدود ۱۰ دقیقه آن را روی صورت خود بگذارید این روش سبب می‌شود. صورت شما کاملا با زینک موجود در پاک کننده ی ۳ کاره Pure Active گارنیه تغذیه شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
نظرات (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews
خرید تایید شده

تجربه استفاده از اسکراب سه کاره پیور اکتیو

پوست من چربه و همیشه جوش‌هاسر سیاه داره. الان چهارماهه ار این محصول استفاده می‌کنم نه تنها جوش سر سیاه‌هام از بین رفته بلکه لکه‌های قدیمی صورتم هم خیلی کمرنگ‌تر شده. خیلی از این محصول راضی بودم. ممنون از شما که جنس با کیفیت و اصل میارین.

آیا این نظر برای شما مفید بود؟ بله خیر
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
337,500 تومان
تمیز کننده عمیق پوست از بین برنده جوش های سر سیاه جمع کننده منافذ باز پاکسازی سلول های مرده پوست حاوی اکالیپتوس با خاصیت ضدآکنه شاداب و شفاف کننده ی پوست حاوی زینک و ترمیم کننده ی لک ها و نواقص پوستی کشور...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام