برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Nivea شیر پاک کن میسلار گل رز 200 میلی لیتر نیوآ

  • پاک سازی انواع آرایش حتی ضد آب
  • پاک کننده عمیق منافذ
  • بدون ایجاد خشکی
  • نرم و لطیف کننده پوست
  • آبرسان و تغذیه کننده
  • حاوی عصاره گل رز
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • بدون نیاز به شستشو با آب
  • کشور تولید کننده: ترکیه
ادامه مطلب
نام تجاری:
89,500 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن1
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول شیر پاک کن میسلار گل رز نیوآ:

میسل‌ها یا ذرات آب باردار شده، ریز کراتی  هستند که چربی ها و آلودگی ها را جذب کرده و مانند یک آهنربا بدون آزار دادن پوست سر و مو، چربی ها و آلودگی ها را جذب می کنند. برند معتبر و قدیمی نیوآ در سری محصولات میسلار گل رز (که ترکیبی از آب گل رز و تکنولوژی میسلار است)، شیر پاک کن مخصوص انواع پوست حتی پوست های حساس را تولید و به بازار عرضه کرده است.این شیر پاک کن، پاک کننده ی انواع آرایش حتی آرایش های ضدآب است.

بسیاری از مواد آرایشی که دارای پوشش بالایی هستند برای یک دست نشان دادن سطح پوست به داخل منافذ نفوذ می کنند و آن ها را پر کرده و اجازه ی تنفس و رسیدن اکسیژن کافی را به پوست نمی دهند.به همین دلیل برای پاک کردن آرایش، باید به این نکته توجه کرد که حتما محصولی استفاده شود که تمام منافذ پوست را عمیقا پاکسازی کند.شیر پاک کن میسلار گل رز نیوآ از این دسته پاک کننده است که با ملایمت تمام منافذ را پاک کرده و به پوست اجازه ی تنفس می دهد.

شیر پاک کن ها دارای ترکیبات روغنی هستند که که حتی موادی که در آب حل نمی شوند و محلول در روغن هستند رو هم به خوبی پاک می کنند، شیر پاک کن میسلار گل رز نیوآ بافت کرمی مانند بسیار نرم و لطیفی دارد که به تسکین پوست نیز کمک می کند.

شیر پاک کن میسلار گل رز نیوآ، با دارا بودن عصاره گل رز علاوه بر اینکه به ملایمت پوست را از هرگونه آرایش و ناخالصی پاک می‌کند و باعث خشکی پوست نمی‌شود، رطوبت رسانی مناسبی را برای پوست انجام می‌دهند. با استفاده از شیرپاک‌کن میسلار گل رز نیوآ پوست درخشان، لطیف و تمیز می‌شود و منافذ آن برای تنفس هر چه بهتر باز خواهد شد. از این شیر پاک‌کن می‌توان روزی دو بار و به کمک پد و پنبه‌ی آرایشی پوست را تمیز کرد و نیازی به آبکشی ندارد. ترکیبات شیر پاک کن میسلار گل رز نیوآ از مواد طبیعی است و باعث افزایش رطوبت و آب رسانی به پوست می شوند و می‌توانند پاسخگوی کاملی برای نیاز‌های پوست باشد. این شیر پاک کن تست درماتولوژی شده است و مشکلی برای پوست ایجاد نمی کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
89,500 تومان
پاک سازی انواع آرایش حتی ضد آب پاک کننده عمیق منافذ بدون ایجاد خشکی نرم و لطیف کننده پوست آبرسان و تغذیه کننده حاوی عصاره گل رز مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس بدون نیاز به شستشو با آب کشور تولید...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام