برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Johnsons شامپو کودک 200 میل جانسون

  • بدون پارابن، رنگ و sls/sles
  • بدون سوزش چشم
  • بدون ایجاد حساسیت
  • جلوگیری از ایجاد گره
  • مناسب کودکان از بدو تولد
  • شانه پذیری آسان موها
  • نرم و ابریشمی کردن موها
  • قدرت شویندگی ملایم
  • کشور تولید کننده: ایتالیا
ادامه مطلب
38,500 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول شامپو کودک جانسون:

شامپو کودک جانسون، محصول کشور ایتالیا با انجام آزمایشهای بالینی و تست شده توسط متخصصین پوست و مو بدون ایجاد حساسیت در کودکان دلبند شما، مانع خشکی پوست و آلرژی می شود. این شامپو از چشمان کودکان محافظت کرده و آنها را نمی سوزاند.

لذت بخش ترین کار برای هرکسی استحمام و شستشوی خود در حمام است. پوست و موی کودکان به دلیل ظریف بودن همیشه نیاز به مراقبت و محافظت بیش از اندازه دارد. این تارهای ضعیف بچه ها برای پاکسازی و حفظ بهداشت به دقت فراوانی نیاز دارند. شامپوهای بزرگسالان به دلیل داشتن قدرت شویندگی بالا و مواد شیمیای مضر، علاوه بر اینگه باعث صرمه به پوست و موی کودکان می شوند، چشمان انها را نیز به خطر می اندازند و باعث قرمزی آنها می شوند.

شامپو کودک جانسون از محصولات پرطرفدار و باکیفیتی است که با فرمولاسیون ویژه خود مانع سوزش و خارش چشمان کودکان می شود و برای کودکان از بدو تولد مناسب است. این محصول، بدون پارابن و الکل و مواد صابونی، با PH پوست کودکان سازگار است و به عنوان یک شوینده ملایم، موهای کودکان دلبندتان را تمیز و ابریشمی می کند.

جانسون با داشتن محتویات و ترکیبات منحصربفر خود و با دارا بودن خاصیت تغذیه کنندگی بی نظیر جز ملزومات مو نازک و ظریف کودکان است. این محصول از خشکی بیش از اندازه موها جلوگیری کرده و مانع گره خوردگی آنها می شود. با رایحه ی دلنشینی که دارد تا مدتها موی کودکان را خوشبو نگه می دارد. این محصول بی نظیر همچنین فاقد مواد مضر و سرطان زای SLS/SLES بوده و به پوست سر کودک آسیبی نمی زند و مناسب برای برای کودکان از بدو تولد می باشد.

یکی از پروژه‌های شرکت «جانسون» بررسی چشم‌های نوزادان و تفاوت آن با چشم بزرگسالان و چگونگی مراقبت از آن‌ها، در جهت توسعه و تولید محصولاتی ضد حساسیت بوده که مانع از ایجاد سوزش و در نهایت اشک در چشم نوزادان و کودکان شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام