برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

همه چیز درباره شوینده های جانبی ماشین ظرفشویی

توسط
دوست داشتن0

شوینده اصلی ماشین ظرفشویی به سه شکل تولید میشود: پودر، قرص و ژل. قرص ها قدرت بالاتری در شستشو دارند، ژل ها شستشوی ملایم تری داشته و پودر ها از قیمت پایین تری برخوردارند. هر یک از این محصولات توسط برند های مختلف و در انواع مختلفی تولید شده اند. ما در حجرک، محصولات چند برند مطرح و خوش نام بین المللی را موجود داریم که همه آنها "100% اوریجینال" بوده و شامل "ضمانت بازگشت کالا تا هفت روز" هستند. همچنین همه محصولات پیش از ورود به سایت، از نظر کیفیت تست شده اند.

معرفی سایر اقلام ماشین ظرفشویی

نام محصول: نمک ماشین ظرفشویی

کارآیی: از بین برنده سختی آب ورودی به دستگاه

ضرورت استفاده : بله، 100% !

هیچ گاه ماشین ظرفشویی خود را بدون نمک روشن نکنید. استفاده از ماشین با مخزن نمک خالی، به علت وجود سختی آب به دستگاه شما آسیب میرساند.

نمک ماشین ظرفشویی

نام محصول: جلادهنده ماشین ظرفشویی

کارآیی: مکمل خشک کن دستگاه

ضرورت استفاده: بستگی به نوع شوینده و قدرت خشک کن دستگاه دارد.

جلادهنده یا روغن براق کننده، در مرحله آخر وارد سیکل شستشو شده و به خشک کن دستگاه کمک میکند تا هیچ لکه آبی بر روی ظروف باقی نماند. در صورت بالا بودن قدرت خشک کن دستگاه و استفاده از شوینده هایی مانند قرص کوانتوم فینیش که میزان جلادهنده کافی در آنها وجود دارد، نیازی به استفاده از این محصول ندارید.

جلادهنده ماشین ظرفشویی

نام محصول: جرم گیر ماشین ظرفشویی

کارآیی: از بین برنده جرم و رسوبات دستگاه

ضرورت استفاده: بله، پس از هر شصت بار استفاده از دستگاه

پس از هر شصت بار استفاده از ماشین ظرفشویی، یک بار جرم گیری لازم است. جرم گیر ها رسوبات آهکی و چربی ها را از لوله ها و منافذ داخلی ماشین ظرفشویی پاک کرده و موجب افزایش طول عمر آن میشود

جرم گیر ماشین ظرفشویی

نام محصول: بوگیر ماشین ظرفشویی

کارآیی: مانع از ایجاد بوی نامطبوع در دستگاه 

ضرورت استفاده: خیر، عدم استفاده مشکلی پیش نمی آورد.

قرارگیری ظرف ها در فضای مرطوب و کوچک ماشین ظرفشویی ممکن است باعث ایجاد بوی نامطبوعی شود. استفاده از بوگیر ماشین ظرفشویی باعث میشود زمانی که ماشین از ظرف های کثیف یا حتی تمیز پر است، بوی نامطبوع نگیرد. توجه کنید که اگر ماشین ظرفشویی خالی شما بوی نامطبوع دارد، به جرمگیری احتیاج داشته و مشکل با استفاده از بوگیر حل نمیشود.

بوگیر ماشین ظرفشویی

نام محصول: الماس ماشین ظرفشویی

کارآیی: مانع از آسیب دیدن ظروف در ماشین ظرفشویی

ضرورت استفاده: اختیاری است.

الماس محافظ ظروف، با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی ظرف ها، از آن ها در برابر خط و خش، از بین رفتن طرح، رنگ و لعاب محافظت میکند.

الماس ماشین ظرفشویی

منبع: https://www.rb.com/brands/finish/

محصولات مرتبط
245,000 تومان
جلوگیری از کدر شدن ظروف شیشه ای و بلوری جلوگیری از محو شدن طرح و نقش ظروف چینی از بین رفتن لایه تفلون ماهیتابه و قابلمه و ... از بین رفتن لعاب قاشق چنگالهای استیل و ظروف روزمره که زیاد داخل ماشین گذاشته میشوند....
ثبت نظر
پاسخ دهید

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام