برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Nescafe قهوه فوری گلد 25 عددی نسکافه

  • کشور تولید کننده: سوییس
ادامه مطلب
نام تجاری:
اتمام موجودی کالا
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن2
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول:

قهوه فوری گلد نسکافه ثابت کرده که میتوان در سریع ترین زمان نیز یک قهوه خوش طعم و انرژی بخش تهیه کرد، آن هم بدون نیاز به قهوه ساز! قهوه فوری گلد نسکافه در واقع عصاره قهوه است که به صورت منجمد در آمده، نیاز به دم کردن ندارد، در آب جوش حل می شود و به راحتی می توان در هر جایی استفاده کرد. تفاوت قهوه فوری گلد نسکافه با قهوه فوری کلاسیک نسکافه در مراحل فراوری آنها است. در قهوه فوری گلد نسکافه دانه های قهوه به صورت بلور شکل می گیرد و طعم و عطر به نسبت بهتری نسبت به قهوه فوری کلاسیک نسکافه دارد.

وزن این قهوه 100 گرم است که میتواند تا 50 فنجان قهوه را برای شما آماده کند. قیمت مناسب، سهولت در آماده سازی و از همه مهمتر کیفیت بی نظیر قهوه فوری گلد نسکافه باعث شده تا جزو اولین ها در صنعت قهوه فوری جهان باشد.

طرز تهیه قهوه با پودر قهوه فوری گلد نسکافه:

کافیست 1 فنجان آب جوش آماده کنید و 1 قاشق چایخوری (2 گرم) از قهوه فوری گلد نسکافه را به آن اضافه کنید و هم بزنید. به همین راحتی یک نوشیدنی بسیار خوشمزه را در کمترین زمان درست خواهید کرد.

پیشنهاد می کنیم که در کنار قهوه فوری گلد نسکافه از پودر کافی میت نسکافه حتما استفاده کنید. پودر کافی میت نسکافه در کنار قهوه فوری گلد نسکافه باعث میشود تا قهوه شما خامه ای تر، مقوی تر و خوشمزه تر شود و طعم عالی تری به خود بگیرد. البته در صورتی که از پودر کافی میت نسکافه هم استفاده نکنید، قهوه شما همچنان بی نظیر است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام