برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Royal Canin غذای خشک گربه بالغ مادر و بچه گربه 2 کیلوگرم رویال کنین

  • مناسب برای بچه گربه های 1 تا 4 ماهه و مادران باردار و شیرده
  • تقویت سیستم ایمنی
  • مناسب برای از شیر گرفتن بچه گربه ها
  • غنی شده با اسید چرب امگا 3 DHA
  • کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش
  • کشور تولید کننده: فرانسه
    ادامه مطلب
    نام تجاری:
    اتمام موجودی کالا
    ناموجود
    موجود شد خبرم کن!
    دوست داشتن0
    افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
    توضیحات

    معرفی محصول غذای خشک گربه بالغ مادر و  بچه گربه رویال کنین:

    غذای بچه گربه و مادر شیرده یا Mother and Babycat مادر اند بیبی کت رویال کنین برای گربه های 1 تا 4 ماهه و مادران شیرده مناسب است.

    مهم است که گربه های مادر باردار و شیرده و نوزادهایشان با مواد غذایی صحیح تغذیه شوند. این مورد باعث می شود تا از حفظ سلامت آنها اطمینان حاصل کنیم. غذای بچه گربه و مادر نیازهای غذایی مادر و فرزندان را به خوبی در نظر گرفته است. این غذا انتخابی عالی برای از شیر گرفتن نوزادهاست.

    این محصول را می توانید برای گربه های مادر باردار ، شیرده و بچه گربه های 1 تا 4 ماهه استفاده نمایید. در غذای مادر اند بیبی کت ، ترکیبی از انواع آنتی اکسیدان ها استفاده شده است. این مورد سیستم ایمنی بچه گربه ها را تقویت می کند.

    بافت نرم دانه ها، خوردن و جویدن را برای نوزادها آسان می کند. این غذا به نوزادها کمک می کند که به غذای خشک عادت کنند. میزان ترکیبات دیر هضم و یا غیر قابل هضم در این غذا بسیار کاهش یافته تا بیش از تحمل سیستم گوارشی نوازدها نباشد. استفاده از این غذا کم کم قابلیت هضم غذا را تقویت کند. این غذا با DHA که یک اسید چرب ضروری امگا 3 است غنی شده و به رشد و نمو مغز کمک می کند.

    • ترکیبات: پروتئین مرغ خشک شده، چربی های حیوانی، آرد ذرت، برنج، پروتئین گیاهی ایزوله شده، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، مخمرها و مشتقات آن، روغن ماهی، تفاله چغندر، الیاف گیاهی، روغن سویا، مواد معدنی، فروکتو الیگو ساکاریدها (0.35٪) )، مخمر هیدرولیز شده (منبع مانو-الیگو ساکارید)، عصاره مخمرها (منبع بتاگلونها)، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین)، نگهدارنده های مجاز، آنتی اکسیدان ها.
    • ویتامین ها و مواد معدنی: ویتامین آ، ویتامین د3، ویتامین ای، آهن، ید، مس، منگنز، روی، سلنیوم.
    • آنالیز ترکیبات غذای بچه گربه و مادر شیرده رویال کنین: پروتئین 32%، چربی 23%، مواد معدنی 8.4%، فیبر 2.9%، رطوبت 5.6%، اسید چرب DHA امگا 3 0.18%.
    • تقویت سیستم ایمنی: از سن 4 تا 12 هفتگی پس از تولد، ایمنی بدن که از طریق آغوز مادر تامین شده بود، کاهش پیدا می کند. غذای مادر اند بیبی رویال کنین با فرمولاسیون ویژه خود و ترکیبی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای، سیستم ایمنی بدن بچه گربه ها را تقویت می کند.
    • از شیر گرفتن آسان: نوع خاص دانه های که به سادگی آب را به خود جذب می کند، برای تغییر رژیم غذایی از شیر به غذای خشک بسیار مناسب است.
    • غنی شده با DHA: اسید چرب DHA در طول بارداری و شیرخوارگی، به رشد و نمو بهتر مغز کمک می کند.
    • حفظ سلامت دستگاه گوارش: افزایش تحمل دستگاه گوارش به کمک پروتئین های با قابلیت هضم بالا و ترکیبات پروبیوتیک موجود در این غذا انجام می شود.
    ادامه مطلب
    جزئیات محصول
    محصولات مرتبط
    مشاهدات اخیر
    اتمام موجودی کالا
    مناسب برای بچه گربه های 1 تا 4 ماهه و مادران باردار و شیرده تقویت سیستم ایمنی مناسب برای از شیر گرفتن بچه گربه ها غنی شده با اسید چرب امگا 3 DHA کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش کشور تولید کننده: فرانسه

    فهرست

    پشتیبانی

    تنظیمات

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود و ثبت نام

    یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

    ورود و ثبت نام