برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Royal Canin غذای خشک سگ بالغ Mini عقیم شده سه کیلوگرم رویال کنین

  • ویزه تمامی سگ های بالغ عقیم شده با وزن 1 تا 10 کیلوگرم
  • دارای 14% کالری کمتر نسبت به غذاهای مشابه
  • دستیابی و حفظ وزن ایده آل
  • حاوی میزان پروتئین بالا و چربی متوسط
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
1,665,000 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول غذای خشک سگ بالغ Mini عقیم شده رویال کنین:

غذای سگ کوچک عقیم یا Mini Sterilized مینی استریلایزد رویال کنین یک غذای کامل برای تمامی سگ های 1 تا 10 کیلوگرم عقیم شده است.

این غذا برای سگ های نژاد کوچک (با وزن بین 1 تا 10 کیلوگرم) که عقیم شده باشند، قابل استفاده است. همان طور که می دانید سگ های عقیم شده بیش از سایرین در معرض ابتلا به چاقی هستند. از این رو غذای مصرفی آن ها باید میزان کالری کم و دقیقی داشته باشد تا منجر به پیشگیری از اضافه وزن شود.

شرکت رویال کنین یک غذای عالی برای این دسته از حیوانات فرمول سازی کرده است که در ادامه متن به بررسی آن خواهیم پرداخت. میزان کالری این غذا بسیار دقیق تعیین شده است و علاوه بر آن، مواد مغذی ضروری موجود در این خوراک، به افزایش کیفیت و شادابی پوست و موی حیوان می افزاید.

  • ترکیبات: ذرت، پروتئین مرغ کم آب، گندم، پروتئین ها حیوانی هیدرولیز شده، گلوتن ذرت، الیاف گیاهی، پروتئین های گیاهی ایزوله شده، چربی های حیوانی، تفاله چغندر، مخمرها، روغن ماهی، روغن سویا، پوسته و دانه پسیلیوم، فروکتو الیگو ساکاریدها، مواد معدنی، روغن گل گاو زبان، عصاره گل همیشه بهار، مواد افزودنی، ویتامین ها، ال کارنیتین، مواد نگهدارنده، آنتی اکسیدان ها.
  • ویتامین ها و مواد معدنی: ویتامین A، ویتامین D3، آهن، ید، مس، منگنز، روی، سلنیوم
  • آنالیز ترکیبات غذای سگ کوچک عقیم رویال کنین: پروتئین 30%، چربی 13%، مواد معدنی 5.4%، الیاف خام 6.6%
  • میزان کالری پایین: این محصول 14% نسبت به غذاهای مشابه کالری کمتری دارد که این امر موجب می شود در دستیابی به وزن ایده آل حیوان نقش موثری داشته باشد. کاملا سازگار با نیازهای غذایی سگ های عقیم شده است.
  • حفظ وزن ایده آل: ترکیبی از پروتئین های با کیفیت و به مقدار زیاد و همچنین سطح متوسط چربی، به حفظ وزن ایده آل حیوان کمک می کند. این غذا با ال کارنیتین غنی شده است و فیبرهای مفید آن برای روده بسیار با ارزش هستند. میزان انرژی پایین غذا سبب می شود که سگ شما با همان حجم غذای همیشگی، کالری کمتری دریافت کند.
  • بهبود کیفیت پوست و مو: مواد مغذی غذای مینی استریلایزد به حمایت از پوست و موی حیوان کمک می کند.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
1,665,000 تومان
ویزه تمامی سگ های بالغ عقیم شده با وزن 1 تا 10 کیلوگرم دارای 14% کالری کمتر نسبت به غذاهای مشابه دستیابی و حفظ وزن ایده آل حاوی میزان پروتئین بالا و چربی متوسط کشور تولید کننده: فرانسه

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام