برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Royal Canin غذای خشک بچه گربه پرشین 2 کیلوگرم رویال کنین

  • ویژه بچه گربه های نژاد پرشین با سن 2 تا 12 ماه
  • همراه با امگا 3 و امگا 6 برای سلامت پوست و مو
  • طراحی خاص برای بهتر جویده شدن
  • همراه با آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری
  • تقویت سیستم ایمنی
  • فرمولاسیون ویژه برای هضم آسان
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
2,350,000 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول غذای بچه گربه پرشین رویال کنین:

غذای بچه گربه پرشین یا Kitten Persian کیتن پرشین رویال کنین یک غذای خشک کامل و مغذی برای تامین نیازهای بچه گربه های در حال رشد است.

نژاد پرشین دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد از جمله دارا بودن موهای بلند و متراکم است. بنابراین در هنگام انتخاب غذا، باید به دقت غذایی را انتخاب نمود که بتواند این ویژگی ها را حفظ کرده و بهبود بخشد. حفظ سلامت عمومی و رشد مناسب این بچه گربه ها، به ویژه در زمانی که سیستم ایمنی بدن آنها در حال شکل گیری است، به توجه ویژه ای نیاز دارد.

غذای بچه گربه پرشین رویال کنین حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن این حیوان تا سن 12 ماهگی است. با تامین صحیح این مواد مغذی، زندگی آنها بسیار سالم شروع می شود.

مشخص شده که دستگاه گوارش و سیستم ایمنی بدن آنها تا مدتی نابالغ می ماند و به تدریج کامل خواهد شد. به همین دلیل، در ساخت این غذا از پروتئین های با قابلیت هضم بالا در بالاترین کیفیت استفاده شده است. همچنین فیبر به کار رفته در آن از جمله پسیلیوم، به میزان دقیق انتخاب شده و حاوی ترکیبات پروبیوتیک برای تثبیت فلور روده و محافظت از آن است.

طراحی دانه های کیتن پرشین رویال کنین به صورت هماهنگ با اندازه دهان و فک بچه گربه های پرشین طراحی شده است. دانه های آن کوچک و مستطیلی شکل است و بافت نرمی دارد. همه این ویژگی ها در کنار هم به راحت تر برداشتن دانه ها توسط بچه گربه ها و جویدن بهتر آن کمک می کنند.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده، این غذا حاوی انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای است که به تقویت و شکل گیری بهتر سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

  • ترکیبات: مشتقات مرغ، مخمر برنج، چربی مرغ، ذرت، گلوتن گندم، طعم دهنده های طبیعی، فیبر نخود، مخمر غلات خشک شده، تفاله چغندر قند، روغن ماهی، روغن نباتی، سدیم سیلیکومولومات، سدیم پیرو فسفات، ویتامین ها، کلرید پتاسیم، نمک، کربنات کلسیم، فروکتو الیگو ساکاریدها، کلرید کولین، مخمر هیدرولیز شده (منبع بتاگلوکان ها)، مواد معدنی کمیاب، دی ال-متیونین ، تورین، پوسته دانه پسیلیوم، عصاره گل همیشه بهار، L- لیزین، اکسید منیزیم، کاروتن، عصاره رزماری، نگهدارنده های طبیعی شامل ترکیبی از توکوفرول های مخلوط و اسید سیتریک
  • ویتامین ها: دی ال آلفا توکوفرول استات (منبع ویتامین E)، مکمل نیاسین، ال آسکوربیل 2 پلی فسفات (منبع ویتامین C) ، D کلسیم پانتوتنات، بیوتین، پیریدوکسین هیدروکلراید (ویتامین B6)، مکمل ریبوفلاوین، تیامین مونونیترات (ویتامین B1)، ویتامین A استات ، اسید فولیک، مکمل ویتامین B12، مکمل ویتامین D3
  • میزان کالری قابل متابولیسم در هر کیلوگوگرم: 4031 کیلوکالری معادل 427 کیلوکالری در هر پیمانه
  • مواد معدنی: پروتئینات روی، اکسید روی، سولفات آهن، اکسید منگنز، پروتئین منگنز، سولفات مس، یدات کلسیم، سلنیت سدیم، پروتئین مس
  • آنالیز ترکیبات غذای بچه گربه پرشین رویال کنین: پروتئین 30.1%، چربی 20%، فیبر 4.6%، رطوبت 8%، کلسیم 1.02%، فسفر 0.9%.
  • فرمولاسیون ویژه همرا با امگا 3 و امگا 6 : این غذا حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 است.
  • طراحی خاص برای بهتر جویده شدن: دانه های مربعی شکل و نرم آن، به راحت تر برداشتن دانه ها و جویده شدن بهتر توسط بچه گربه ها کمک می کند.
  • کمک به داشتن موهای سالم و بلند: گربه های نژاد پرشین در حال رشد، دارای موهای پرپشت، بلند و متراکمی می شوند که ویژگی خاص این نژاد است. این غذا با تامین پروتئین های مورد نیاز بدن، محتوای ویتامین ها و مواد معدنی متعادل (از جمله کلسیم و فسفر)، و اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6، به بهبود زیبایی و سلامت پوست و مو کمک می کند.
  • تقویت سیستم ایمنی: در دوره رشد، سیستم ایمنی بدن هم شکل گرفته و رشد می کند. آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای موجود در این غذا به بهتر شکل گرفتن و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.
  • عملکرد بهتر دستگاه گوارش: دستگاه گوارش در دوره رشدی نابالغ است و به مرور زمان بالغ خواهد شد. ترکیب پروتئین های زود هضم به کار رفته در این غذا و نیز میزان فیبر (از جمله پسیلیوم) متعادل به کار رفته در آن از سلامت دستگاه گوارش محافظت می کنند. ترکیبات پروبیوتیک این غذا نیز موجب تثبیت فلور روده خواهند شد.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
2,350,000 تومان
ویژه بچه گربه های نژاد پرشین با سن 2 تا 12 ماه همراه با امگا 3 و امگا 6 برای سلامت پوست و مو طراحی خاص برای بهتر جویده شدن همراه با آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری تقویت سیستم ایمنی فرمولاسیون ویژه برای هضم...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام