برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Royal Canin غذای خشک بچه گربه بریتیش مو کوتاه 2 کیلوگرم رویال کنین

  • دانه بندی و بافت مناسب برای بچه گربه های بریتیش مو کوتاه
  • کمک به حفظ سلامت و تقویت عضلات و استخوان ها
  • حاوی پسیلیوم و ال کارنیتین جهت حفظ وزن ایده آل
  • کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش و تقویت سیستم ایمنی
  • مناسب گربه های بریتیش 2 تا 12 ماهه
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
1,645,000 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول غذای خشک بچه گربه بریتیش مو کوتاه رویال کنین:

غذای بچه گربه بریتیش یا British Shorthair Kitten بریتیش شرت هیر کیتن رویال کنین غذایی کامل و متعادل برای سن 2 تا 10 ماهگی این نژاد است.

برای ایجاد رشد و نمو مناسب، لازم است تمامی نیازهای بدن بچه گربه های نژاد بریتیش به میزان مناسب تامین شود. غذای کیتن بریتیش رویال راه را برای تبدیل شدن بچه گربه های این نژاد به بالغ های سالم، هموار می کند.

از آنجا که سیستم ایمنی بچه گربه ها همچنان در حال تکامل است، لازم است مواد اولیه مورد نیاز آن از طریق غذا تامین شود. این محصول حاوی انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای است که موجب ارتقا و تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

دستگاه گوارش گربه ها نیز تا حدود 12 ماهگی، نابالغ باقی می ماند. به همین دلیل کیفیت غذا و پروتئین های موجود در آن از اهمیت بسیاری برای حفظ سلامت دستگاه گوارش آنها برخوردار است. غذای خشک بچه گربه بریتیش رویال کنین به این منظور حاوی پروتئین های بسیار با کیفیت و با قابلیت هضم بالا است. ترکیبات پروبیوتیک موجود در آن نیز به تنظیم فلور دستگاه گوارش کمک می کنند.

  • ترکیبات: پروتئین مرغ خشک شده، برنج، ایزوله پروتئین های گیاهی، چربی های حیوانی، ذرت، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، گلوتن ذرت، آرد گندم، تفاله چغندر، الیاف گیاهی، روغن ماهی، مواد معدنی، روغن سویا، مخمر و مشتقات آن، پوسته و دانه های پسیلیوم ( 0/5 درصد)، فروکتو الیگو ساکاریدها، مخمر هیدرولیز شده (منبع مانو الیگو ساکارید)، عصاره مخمرها (منبع بتاگلوکانس)، روغن گل گاوزبان، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین)، سخت پوستان هیدرولیز شده (منبع گلوکوزامین)، هیدرولیز شده غضروف (منبع کندرویتین)، ال کارنیتین، ترکیبات نگهدارنده، آنتی اکسیدان ها.
  • ویتامین ها و مواد معدنی افزوده شده : ویتامین آ، ویتامین د3، ویتامین ای، آهن، ید، مس، منگنز، روی، سلنیوم.
  • آنالیز ترکیبات غذای خشک بچه گربه بریتیش رویال کنین : پروتئین 30%، چربی 20%، مواد معدنی 8%، فیبر 2.2.%.
  • دانه بندی و بافت ویژه نژاد بریتیش: دانه های این غذا به شکل هلال ماه طراحی شده اند. اندازه دانه های و بافت آن به گونه ای است که کاملاً متناسب با دهان بچه گربه های نژاد بریتیش مو کوتاه است. بافت خاص دانه ها باقث تشویق بچه گربه ها به بیشتر جویدن شده و به حفظ بهداشت دهان و دندان انها کمک می کند.
  • کمک به رشد عضلات و استخوان ها: گربه های بالغ نژاد بریتیش دارای عضلات تنومندی هستند. فرمولاسیون ویژه غذای بچه گربه بریتیش رویال کنین حاوی میزان مناسبی از پروتیئن و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که موجب حفظ سلامت استخوان ها و عضلات طی دوره رشدی خواهد شد.
  • حاوی پسیلیوم و ال کارنیتین: ال کارنیتین موجب بهبود وضعبت متابولیسم چربی های بدن می شود. پسیلیوم نیز فیبری است که برای دستگاه گوارش مفید بوده و بین وعده های غذایی، احساس سیری ایجاد می کند.
  • حفظ سلامت دستگاه گوارش: دستگاه گوارش یچه گربه ها در حال رشد و نمو است. استفاده از پروتئین های با کیفیت و با قابلیت هضم بالا، همچنین میزان مناسب فیبر به کار برده شده در این غذا، به حفظ سلامت این دستگاه در طی دوره رشدی کمک می کند.
  • تقویت سیستم ایمنی: سیستم ایمنی بچه گربه ها نیز در این سنین در حال توسعه است. انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ای به کار برده شده در ترکیب غذای خشک کیتن بریتیش شرت هیر رویال کنین به ارتقا و تقویت هرچه بهتر ایمنی بدن کمک می کنند.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
1,645,000 تومان
دانه بندی و بافت مناسب برای بچه گربه های بریتیش مو کوتاه کمک به حفظ سلامت و تقویت عضلات و استخوان ها حاوی پسیلیوم و ال کارنیتین جهت حفظ وزن ایده آل کمک به حفظ سلامت دستگاه گوارش و تقویت سیستم ایمنی مناسب گربه...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام