برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Royal Canin غذای خشک گربه بالغ برای رفع Hairball دو کیلوگرم رویال کنین

  • مناسب برای گربه های 1 تا 7 ساله در معرض ابتلا به گلوله مو
  • تسهیل حرکت غذا و موهای بلعیده شده در دستگاه گوارش
  • حاوی فیبر جهت هضم و دفع بهتر
  • کمک به برطرف شدن حساسیت های گوارشی
  • کشور تولید کننده: فرانسه
ادامه مطلب
نام تجاری:
2,650,000 تومان
آماده ارسال
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول غذای خشک گربه بالغ برای رفع Hairball رویال کنین:

غذای گربه ضد گلوله مو یا Hairball Care هیربال کر رویال کنین برای گربه های بالغ 1 تا 7 ساله که احتمال ابتلا به گلوله مو دارند، مناسب است.

گربه ها عموماً زمان زیادی از روز را صرف لیسیدن و تمیز کردن خود می کنند. بنابراین روزانه میزان زیادی مو را می بلعند. این موهای بلعیده شده در داخل دستگاه گوارش فشرده می شوند و به گلوله های مو تبدیل می شوند. این گلوله ها به طور معمول یا از طریق مدفوع دفع می شوند و یا گربه آنها را بالا می آورد.

غذای گربه ضد گلوله مو رویال کنین حاوی ترکیبی از فیبرهای رژیمی، از جمله پسیلیوم (غنی از موسیلاژ) و فیبرهای غیر قابل جذب برای تسهیل حرکت غذا و موها در روده است. به این ترتیب، موها به جای تجمع در دستگاه گوارش، از طریق مدفوع از بدن خارج می شوند.

غذای هیربال کر رویال کنین حاوی ترکیبی دقیق از انواع مواد مغذی است. این غذا حاوی 34% پروتئین و 15% چربی است تا از تامین مواد غذایی لازم برای بدن گربه ها اطمینان حاصل کنید. ثابت شده که پس از دو هفته استفاده از این غذا، میزان موهای دفع شده از طریق مدفوع به دو برابر افزایش پیدا می کند.

  • ترکیبات: پروتئین مرغ خشک شده، پروتئین گیاهی ایزوله شده، ذرت، الیاف گیاهی، برنج، چربی های حیوانی، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده، گندم، آرد ذرت، گلوتن ذرت، مواد معدنی، تفاله چغندر، مخمرها و مشتقات آن، روغن سویا، روغن ماهی، پوسته پسیلیوم و دانه های آن، فروکتو الیگوساکاریدها، آرد گندم، نگهدارنده های مجاز، آنتی اکسیدان ها.
  • ویتامین ها و مواد معدنی: ویتامین آ، ویتامین د3، آهن، ید، مس، منگنز، روی، سلنیوم.
  • آنالیز ترکیبات غذای گربه ضد گلوله مو رویال کنین: پروتئین 34%، چربی 15%، فیبر 6.9%، مواد معدنی 7.2%.
  • تسهیل حرکت موها در دستگاه گوارش: استفاده از این غذا موجب تسهیل حرکت غذا و موها در دستگاه گوارش می شود. به این ترتیب، موها به جای تجمع در معده و روده و تشکیل گلوله مو، از طریق مدفوع از بدن خارج می شوند.
  • حاوی فیبر برای هضم بهتر: ترکیب ویژه فیبرهای موجود در این غذا، به هضم، جذب و دفع بهتر کمک می کنند.
  • کمک به رفع حساسیت های گوارشی: تجمع موها در دستگاه گوارش می تواند منجر به حساس شدن دستگاه گوارش شود. با دفع موهای بلعیده شده، این مشکل برطرف خواهد شد.
ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
2,650,000 تومان
مناسب برای گربه های 1 تا 7 ساله در معرض ابتلا به گلوله مو تسهیل حرکت غذا و موهای بلعیده شده در دستگاه گوارش حاوی فیبر جهت هضم و دفع بهتر کمک به برطرف شدن حساسیت های گوارشی کشور تولید کننده: فرانسه

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام