برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Kit Kat پک 24 عددی شکلات 4 تکه 41 گرم کیت کت

  • شکلات کیت کت 4 انگشتی شیری حاوی شکلات شیری آغشته در بیسکوییت ترد است. در هنگام باز کردن شکلات کیت کت 4 انگشتی بوی شکلات شیرین استفاده در این محصول، به مشامتان می رسد. شکلات کیت کت 4 انگشتی شیری از قدیمی ترین و یکی از پر طرفدارترین محصولات شرکت نستله می باشد.
ادامه مطلب
نام تجاری:
957,500 تومان
تاریخ انقضا: معتبر
دوست داشتن4
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(6)
توضیحات

معرفی محصول:

کیت کت یک ویفر بیسکوییتی کاور شده با شکلات است که در حال حاضر توسط شرکت نستله به صورت جهانی تولید می‌شود. کیت کت در آغاز کار در آمریکا زیر نظر کارخانه شکلات هرشیز فعالیت می‌کرد. شکلات ویفری کیت کت به شکلات‌ های انگشتی خود بسیار معروف است که معمولاً 4 انگشتی و یا 2 انگشتی هستند و دیگر نمونه شکلات کیت کت مدل 1 انگشتی یا چانکی است.

خری شکلات کیت کت چهار انگشتی اصل

شکلات کیت کت تبلیغات بسیار گسترده‌ ای دارد و همیشه سعی کرده است تا با تبلیغات بسیار جذاب و هیجان‌انگیز مخاطب خود را به سمت خود بکشاند شعار معروف شکلات کیت کت این است "استراحت کن و یک کیت کت بخور".

خرید شکلات کیت کت چهار انگشتی اصل

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر
957,500 تومان
شکلات کیت کت 4 انگشتی شیری حاوی شکلات شیری آغشته در بیسکوییت ترد است. در هنگام باز کردن شکلات کیت کت 4 انگشتی بوی شکلات شیرین استفاده در این محصول، به مشامتان می رسد. شکلات کیت کت 4 انگشتی شیری از قدیمی ترین و یکی...

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام