برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
×

خرید Astonish پودر جرم گیر معجزه 350 گرم استونیش

  • جرم گیر، لکه بر، لوله باز کن، ازبین برنده رسوبات و محافظ لباسشویی بدون اثر شیمیایی و تخریبی روی سطوح با قدرت اکسیژن فعال
  • کشور تولید کننده: انگلستان
ادامه مطلب
نام تجاری:
اتمام موجودی کالا
ناموجود
موجود شد خبرم کن!
دوست داشتن1
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی محصول پودر جرم گیر معجزه استونیش:

پودر جرم گیر معجزه استونیش از بین برنده جرم ها و لکه های سخت از ظروف استیل، سرامیکی، چینی و شیشه ای است. پودر جرم گیر معجزه استونیش باعث بالا رفتن طول عمر وکارایی ماشین لباسشویی با ازبین بردن جرم و رسوبات المنت و محفظه شستشو میشود. پودر جرم گیر معجزه استونیش باعث پاک سازی و تمیز کردن سیستم تخلیه ماشین لباسشویی جهت جلوگیری از بوی نامطبوع و پس زدن آب تخلیه میشود. پودر جرم گیر معجزه استونیش را میتوانید برای شستشوی کامل آب رو ها و مجاری فاضلاب روشویی، ظرفشویی، وان و جکوزی و ازبین بردن بوی نامطبوع استفاده کنید. پودر جرم گیر معجزه استونیش با استفاده آسان ظروف آشپزخانه ای که بدلیل داشتن گوشه های تیز و محیط غیر قابل دسترس بخوبی شسته نمی شوند (قوری، آبمیوه گیری، چندکاره، چرخ گوشت، مخلوط کن) را تمیز و براق میکند. پودر جرم گیر معجزه استونیش دارای حبابهای اکسیژن فعال برای تجزیه جرم ها و لکه ها است.

  • محل استفاده: ماشین لباسشویی، کتری، ظروف چینی، شیشه ای، استیل، پلاستیک، فلاسک، قوری و قهوه جوش، آب میوه گیری، چند کاره، چرخ گوشت، آب رو ها و مجاری فاضلاب

  • نحوه استفاده:

ظروف و لوازم آشپزخانه:
برای پاک کردن جرمهای تولید شده در استفاده طولانی مدت در شبکه ها و گوشه های ظروف و رسوبات به جا مانده از آب داغ، چای، قهوه و تمیزی و درخشندگی هر چه بیشتر

ظروف شیشه‌ای، چینی، لعابی، استیل، پلاستیک فشرده:
چنانچه محوطه داخلی ظرف را تمیز می کنید مقداری از پودر را در آن ریخته و تا قسمتی که لکه وجرم دارد آب جوش اضافه کنید، محصول شروع به جوشیدن کرده و اکسیژن آزاد شده باعث می گردد ظروف مانند روز اول گردد.
چنانچه محوطه بیرونی ظروف را تمیز می کنید، در یک سطل مقداری آب جوش ریخته و ظروف را درون آن قرار داده و بسته به میزان ظرف پودر به آن اضافه کنید و بعد از 15 دقیقه ظروف را آبکشی کنید.

جرم گیری کتری:
برای پاک کردن رسوبات آهکی به جامانده از آب داغ در کتری و سماور، کتری را تا محدوده جرم بندی پر از آب کنید و روشن کنید پس از جوش آمدن ، کتری را خاموش کرده و سه قاشق غذا خوری از پودر را به آن اضافه کنید ، 15 دقیقه منتظر بمانید (جرم های کتری حالت خمیری پیدا می کنند) سپس آب کتری را تخلیه کرده و با سیم ظرفشویی جرم ها را پاک کنید. درصورت لزوم تکرار کنید.(برای جرم گیری بدلیل تخریب سطوح ، به هیچ عنوان از شوینده های اسیدی استفاده نکنید)

بازکردن و شستشوی آب رو ها و مجاری فاظلاب:
برای پاک کردن بقایای رسوبات، چربی و مواد غذایی در لوله ظرف‌شویی، روشویی و آب رو ها و جلوگیری از گرفتگی آن، چهار قاشق غذاخوری از محصول را در مجاری فاضلاب بریزید و سپس نیم لیتر آب جوش بر روی آن اضافه کنید.

جرم گیری ماشین لباسشویی:
ماهیانه یکبار، نصف محصول را در محفظه پودر ماشین لباسشویی اضافه کرده و ماشین را با درجه حرارت 100 درجه سانتیگراد و دور شستشو 800 بصورت خالی روشن کنید ، پس از اتمام ،یکبار هم آبکشی را انجام دهید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
محصولات مرتبط
مشاهدات اخیر

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام