برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آشنایی با چای های مختلف احمد تی لندن

توسط
دوست داشتن1

درباره شرکت "احمد تی" لندن:

"احمد تی" از معتبرترین شرکت‌های تولید چای و مستقر در لندن انگلستان است. این شرکت چای کیسه‌ای و بسته‌ای از انواع چای سیاه، چای سبز، چای طعم دار، و دم‌نوش‌ها را تولید می‌کند. مراحل تولید چای در این شرکت بسیار منحصر به فرد است و به همین خاطر محصول نهایی بسیار خاص و محبوب همه چای دوستان است.

"احمد تی" لندن در ۸۰ کشور توزیع می‌شود و در برخی رستوران‌ها، هتل‌ها و فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ یافت می‌شود. در محل این شرکت موزه‌ای در مورد تاریخچه شرکت "احمد تی" هست که مهمانان را به حضور می‌پذیرد. "احمد تی" تا به حال چندین بار جایزه "بهترین طعم انگلستان" را برنده شده است.

در سال ۲۰۱۳، "احمد تی" لندن برنده جایزه سرمایه‌گذار اخلاقی سال، به خاطر ابتکارات خیریه در بریتانیا و حمایت از یتیم خانه‌ها در روسیه، مالی، سری لانکا و اکراین شد.

جالب است بدانید که موسس این شرکت انگلیسی تاجر و خیر معروف ایرانی حاج  احمد افشار بوده است.

معرفی چند طعم "احمد تی" انگلستان :

  • چای لیمو و لایم

طعم خوش لیمو و لایم به این چای، عطری گرم و طعمی خوش میبخشد. یک ترکیب فوق‌العاده که هم در صبح‌ های زمستان و هم در عصر های گرم تابستان می‌چسبد. این چای را هم به صورت گرم و هم سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) میتوان نوشید. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های لیمو و لایم است.

چای لیمو و لایم احمد انگلستان

  • چای زردآلو

ترکیبی از طعم متمایز زردآلو با چای سیاه که یک نوشیدنی لذت بخش را فراهم کرده است. این چای را هم به صورت گرم و هم سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) میتوان نوشید. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های زردآلو است.

چای زردآلو احمد انگلستان

طعم خوش توت فرنگی، این میوه کلاسیک تابستانی همراه با چای سیاه یک نوشیدنی لذت بخش را فراهم کرده است. این چای را هم به صورت گرم و هم سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) میتوان نوشید. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های توت فرنگی است. 

چای توت فرنگی احمد انگلستان

این چای سیاه نیروبخش با مزه متمایز انبه همراه است. این چای خوش رنگ با طعم شیرین و تازه اش را میتوان  به صورت سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) و داغ نوشید.محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های انبه است.

چای انبه احمد انگلستان

این چای سیاه با مزه ویژه انگور سیاه همراه است. این چای را میتوان به صورت سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) یا داغ نوشید. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های انگور سیاه است.

چای انگور سیاه احمد انگلستان

  • چای دارچین

مزه تند و گرم دارچین به این چای طعمی خاص داده است. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های دارچین است. برای تجربه طعمی فوق العاده چای دارچین را همراه با کمی شیر و شکر امتحان کنید.

چای دارچین احمد انگلستان

این چای نیروبخش همراه است با مزه خوش سیب. یک نوشیدنی پرطراوت گرم که با طعم چای سیاه آمیخته است. این چای را میتوان به صورت سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) یا داغ نوشید. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های سیب است.

چای سیب احمد انگلستان

  • چای وانیل

این چای با مزه ای قوی، شیرین و گرم بهتر است به صورت داغ و بدون شیر صرف شود تا عطر طبیعی و قدرت تازگی آن را کاملا احساس کرد. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های وانیل است. این چای جایزه طعم برتر انگلستان را دریافت کرده است.

چای وانیل احمد انگلستان

طعم خوش هلو و پشن فروت، همراه با چای سیاه یک نوشیدنی لذت بخش را فراهم کرده است. این چای را میتوان به صورت سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) یا داغ نوشید. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های هلو و پشن فروت است.

چای هلو و پشن فروت احمد انگلستان

این چای همراه است با مزه ویژه تمشک که آن را بسیار متمایز کرده است. یک نوشیدنی عالی برای همه اوقات. این چای را میتوان به صورت سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) یا داغ نوشید. محتویات آن چای سیاه به همراه تکه های تمشک است.

چای تمشک احمد انگلستان

این دمنوش طبیعی ترکیبی موزون از توت های متفاوت مانند رزبری، بلوبری و بلک بری به همراه گیاهان و میوه های دیگر بر پایه چای قرمز است. یک نوشیدنی بدون کافئین و شادی آور.

ترکیبی آرامش بخش و طبیعی از مزه و عطر خوش نعنا و لیمو. با نوشیدن این چای احساس آرامشی شگرف خواهید کرد. نوشیدن آن مخصوصا بعد از اتمام وعده غذایی کمک بسیاری به هضم غذایتان خواهد کرد. دمنوش نعنا و لیمو یک نوشیدنی طبیعی و خوشمزه است.

یک دمنوش انرژی بخش و طبیعی که ترکیبی از مرکبات مختلف و گیاهان با مزه ای بسیار دلپذیر است. این دمنوش بدون کافئین را میتوان در هر ساعتی از روز و شب برای رفع خستگی نوشید. این دمنوش را میتوان به صورت سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) یا داغ نوشید.

  • دمنوش رویبوس و دارچین

ترکیبی طبیعی، آرامش بخش و سرشار از آنتی اکسیدان از چای قرمز آفریقای جنوبی و عطر گرم و فوق العاده دارچین. این دمنوش جایزه طعم برتر انگلستان را دریافت کرده است.

این دمنوش فوق‌العاده ترکیبی است از گیاهان طبیعی، ریشه زنجبیل و برگ نعنا، رازیانه، قاصدک و درخت غان برای حمایت از عملکرد کلیه و رزماری و گزنه برای کمک به افزایش انرژی و نشاط. این دمنوش طبیعی بدون کافئین است و بدنتان را از احساس سلامتی سرشار و سم زدایی می‌کند.

این دمنوش جذاب ترکیبی از دارچین، میخک، سیب و رنده های پوست پرتقال است که به‌ تنهایی می‌تواند خانه‌ تان را با عطر خود سرمست کند. دمنوشی طبیعی و متعادل از یک ترکیب خوشبو و گرم برای شرکت عاشقان زمستان در یک جشن زمستانی.

  • دمنوش بابونه و سنبل هندی

این دمنوش طبیعی معجزه آرامش است. تنش‌های عصبی و ناراحتی‌ها را تسکین می‌دهد و به خاطر خاصیت بدون کافئینش یک خواب آرام را برایتان به ارمغان می‌آورد. بابونه برای مواقع سرماخوردگی نیز بسیار پر خاصیت است.

ترکیبی نشاط‌ بخش از لیمو و زنجبیل که یک نوشیدنی تسکین‌دهنده برای تمام اوقات روز بخصوص بعد از شام به‌حساب می‌آید. این دمنوش طبیعی خاصیت چربی سوزی نیز دارد. همچنین برای مواقع سرماخوردگی بسیار مناسب است. این دمنوش را میتوان به صورت سرد (همراه با کمی شکر به صورت آیس تی) یا داغ نوشید.

انتخاب شده از بهترین نوع چای سبز جهان. یک نوشیدنی لذت بخش با کافئین کم و خواص بسیار برای عشاق چای سبز. محتویات آن فقط چای سبز خالص بدون هیچ گونه افزودنی است.

ترکیبی موزون که عطر گل یاس را با مزه لذیذ چای سبز یک جا به همراه دارد. محتویات آن چای سبز به همراه برگ های گل یاس است. این چای جایزه طعم برتر انگلستان را دریافت کرده است.

ترکیبی منحصر به فرد از بهترین نوع چای سبز با مزه متمایزی از لیمو که باعث طراوت و لذت بیشتر میشود. محتویات آن چای سبز به همراه تکه های لیمو است.

  • چای سبز نعنا

ترکیبی عالی  از بهترین نوع چای سبز به همراه نعنا که با عطر خنکش شما را حسابی سرحال می‌کند. این چای با میزان کافئین پایینش گزینه خوبی برای همه روز بخصوص قبل از خواب است. محتویان آن چای سبر به همراه برگ های نعنا است.

  • چای سبز انار و تمشک

ترکیبی منحصر به فرد از بهترین نوع چای سبز به همراه انار و تمشک که باعث طراوت و لذت بیشتر میشود. محتویات آن چای سبز به همراه تکه های انار و تمشک است.

ترکیبی لذت بخش و سرشار از آنتی اکسیدان همراه با مزه خوش بلوبری که باعث طراوت و لذت بیشتر میشود. محتویات آن چای سبز به همراه تکه های بلوبری است.

  • چای سبز توت فرنگی و کیوی

ترکیبی منحصر به فرد از بهترین نوع چای سبز همراه با مزه تابستانی توت فرنگی و کیوی. محتویات آن چای سبز به همراه تکه های توت فرنگی و کیوی است.

منبع : سایت رسمی احمد تی لندن

محصولات مرتبط
ثبت نظر
پاسخ دهید

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام