برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسباب بازی های بچه ها را با ماشین ظرفشویی ضدعفونی کنید

توسط
دوست داشتن1

چگونه می‌توان برای پاکسازی وسایل خانه از ماشین ظرفشویی استفاده کرد؟

اخیرا موج‌های سخت سرما وارد شده‌اند و آنفولانزا نیز راه خود را به خانه ما پیدا کرده است. من و همسرم تا به حال از خطر سرما در امان مانده‌ایم اما می‌دانم بالاخره زمان آن می‌رسد که فرزندان عزیزمان با بزرگواری ویروس‌ها را با ما به اشتراک بگذارند! اوه.

شروع کردم به اسپری کردن اسباب‌بازی‌های پسرم با اسپری ضدعفونی و هر شب پس از آن که او می‌خوابید اسباب‌بازی‌های او را اسپری می‌کردم به امید آن که ویروس‌ها را از بین ببرد. احساس می‌کردم در حال پوشش دادن ویروس‌ها با لایه‌ای از مواد شیمیایی هستم، در نتیجه راه‌حل جایگزینی انتخاب کردم:

برای ضدعفونی کردن اشیا، از ماشین ظرفشویی‌تان استفاده کنید!

بعضی چیزها هستند که آنها را هر از گاهی برای از بین بردن ویروس‌ها در ماشین ظرفشویی می‌اندازم. مانند:

  •          مسواک
  •          پستانک
  •          قالب‌های دندان
  •          برس مو (پس از جدا کردن موها از آن)
  •          ظرف آب یا غذای سگ
  •          اسباب‌بازی‌های وان حمام
  •          اسباب‌بازی‌های مختلف بچه‌ها و سگ

اخیرا با اسباب‌بازی‌های پسرم چنین کاری کردم: پیش از خواب، ماشین ظرفشویی را با اسباب‌بازی‌های او پر کردم؛ حتی آنهایی که این اواخر زیاد استفاده نشده بودند. در این حین به این نکات توجه کردم:

  •          هیچ شی فابریک یا نرمی نباشد.
  •          اسباب‌بازی‌هایی که آب نتواند به آنها نفوذ کند و خرابشان کند (مثل توپ‌هایی که نور رنگی دارند یا اسباب‌بازی‌هایی که دکمه‌هایی روی آنها وجود دارد).
  •          هیچ اسباب‌بازی با باتری کار نکند.
  •          اسباب‌بازی‌ها چوبی نباشند.
  •          بخش‌های جدا شدنی یا آویزان نباشند.

چیزهای مختلف و کوچک را در سبد کارد و چنگال (در ماشین ظرفشویی) گذاشتم، اسباب‌بازی‌های بزرگ را در ردیف پایین و اسباب‌بازی‌های کوچک را در ردیف بالا قرار دادم.

این ظرفشویی متعلق به من است و هر دستگاه با دیگری فرق دارد. ماشین را روی دور آرام گذاشتم. خشک کننده گرمایشی حتما باید خاموش باشد تا هیچ اسباب‌بازی ذوب نشود.بعد قرص ماشین ظرفشویی را اضافه کردم.

به همین راحتی! وقتی صبح از خواب بیدار شدم، یک دسته اسباب‌بازی تمیز و درخشان داشتم. دیگر هیچ ویروس سرما خوردگی در خانه نبود!

وقتی خانه را از ویروس‌ها دور نگه می‌دارید، در هزینه دکتر، دارو، غیبت‌های کاری و... صرفه جویی می‌کنید. پیشنهاد می‌کنم حتی اگر خانواده‌تان به ظاهر سالم است، اسباب‌بازی‌هایی که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند یا دیگر اجسام کاربردی را تقریبا ماهی یک بار مورد شست و شو قرار دهید. راهی آسان برای ایمنی!

قابلی نداشت! 

منبع: https://funcheaporfree.com/cleaning-hack-disinfect-toys-in-your-dishwasher-winter-sickness-buster/

محصولات مرتبط
448,500 تومان
محافظ ظروف  جلادهندگی بیشتر و تمیزکنندگی بی نظیر با رایحه ای خوش قابل استفاده در برنامه های زمان کوتاه (Short Sycle) حاوی نمک ظرفشویی جرمگیری فیلتر ظرفشویی در هر بار شستشو حاوی جلادهنده ماشین ظرفشویی
Finish قرص ماشین ظرفشویی کوآنتوم 72 عددی فینیش Finish قرص ماشین ظرفشویی کوآنتوم 72 عددی فینیش
‎−20%
پیشنهاد ویژه محدود
680,000 تومان 850,000 تومان
بدون نیاز به پیش شستشو قدرت پاک کنندگی بسیار بالا، حتی پاک کردن لکه های خشک شده تا 24 ساعت قبل شست و شوی ملایم ‏‏‏‏(‏‏‏‏به علت استفاده کمتر از مواد شیمیایی خشن‏‏‏‏)‏‏‏‏ و جلوگیری از آسیب رسیدن به ظروف روکش...
ثبت نظر
پاسخ دهید

فهرست

پشتیبانی

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود و ثبت نام